Heeft dit altijd voor windesheim gedaan.
En heeft wat met paarden

En maakt sites
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nynke1 schreef:F_Orumster schreef:Nynke, er is een verschil in met zorg een stuk schrijven maar toch per ongeluk een foutje, of klakkeloos, onnadenkend posten en zelfs met één zinnetje je spellingscontrole niet even controleren. Terwijl je weet dat je spelling niet je sterkste punt is en als je serieus zou willen solliciteren, met die incorrecte oneliner je eigen glazen al ingooit.
Nou ja.... Er worden anders ook zat nieuwsberichten hier gewoon klakkeloos overgenomen hoor, dat ook vol fouten staat. Het valt mij gewoon enorm op en ik vind dat erg slordig. Verder hoop ik dat Bokt iemand heel erg blij kan maken met deze job!
Ossie96 schreef:lrtj_ schreef:Helaas geen hbo verder alkes check.
Ik zou zeggen; waag een poging!
Cassidy schreef:Er wordt gezegd HBO of WO achtergrond, niet dat je een afgerondde opleiding op dat gebied moet kunnen voorleggen. Uiteindelijk zal er gerust ergens aan de eisen geschrapt worden als de kandidaat aan alle andere eisen voldoet. Ik zou zeggen: waag een poging!
Jolliegirl schreef:Ben ik nou gek of vind ik dit loon meer dan normaal??
Dat er nog mensen spreken over hoger loon...jeetje..
Mocht willen dat wij zo dik verdienden!
bello2005 schreef:Rianne11_42 schreef:Dit klinkt ontzettend interessant! Ik voldoe aan vrijwel alle eisenIk ga er eens even voor zitten. Zou echt wat voor mij zijn, zeg.
en hopelijk zorg jij er dan voor dat het WEL weer gezellig word op bokt.. zonder rel topics
bello2005 schreef:Rianne11_42 schreef:Dit klinkt ontzettend interessant! Ik voldoe aan vrijwel alle eisenIk ga er eens even voor zitten. Zou echt wat voor mij zijn, zeg.
en hopelijk zorg jij er dan voor dat het WEL weer gezellig word op bokt.. zonder rel topics