De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re: De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:59

Gefeliciteerd Sharona!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 00:05

En ik heb mijn paarden en samshield cap gekregen...

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:04

Sharona ik vind je een leuke combinatie met knappe Fernando! Gefeliciteerd *\o/* . En geniet van de clinic!

Ik vind het jammer dat er zulke reacties komen in het topic. Aangeven dat je het een ander wel gunt, maar ondertussen toch kritiek over de selectiecirteria. Volgens mij gun je het dan jezelf toch meer dan een ander en ben je een slechte verliezer. En ook vind ik het raar dat je "arm" moet zijn om een sponsorship te winnen. €5000,- is voor iedereen veel geld en een leuke kans. Of je nu wat meer verdiend of wat minder.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:10

Gefeliciteerd Sharona, jij en Fer hebben het verdient!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:34

Gefeliciteerd!!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 08:44

Wat een vreselijke jaloerse reacties in dit topic zeg! Meiden schaam jullie diep!
Ik heb het hele gebeuren rondom deze selectie niet gevolgd, maar bij het begin de spelregels wel even doorgelezen, mij was het volkomen duidelijk, een bepaalt aantal met reacties door de meest verschillende mensen in hun topic, gaan door naar de volgende ronde en daar bepaald een jury wie de winnaar is. Zeer duidelijk vond ik.
Dat er nu zo gereageerd wordt is gewoon erg dom! Jullie moeten blij zijn dat Bokt dit wil organiseren, het kost jullie weinig extra moeite en het kan jullie in de gewone selectie een hoop punten opleveren. Maar het stelletje ondankbare honden gaat dan weer zitten klagen, beetje jammer, ook voor de feestvreugde van de winnaar.
En over de uiterst domme opmerking over de caps zal ik maar helemaal niet beginnen... :n

Sharona gefeliciteerd, zet hem op in de finale en geniet ervan!

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:22

Iedereen enorm bedankt voor jullie leuke reacties, Fernando en ik gaan er van genieten, dat is iets wat zeker is! :))

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:34

Sharona van harte gefeliciteerd en onwijs veel succes met de finale!!! Maar geniet er vooral van, wat een kans!

Er kan er maar 1 de winnaar zijn :D Er waren zoveel bijzondere verhalen, en mooie combinaties, dat ik persoonlijk niet had kunnen kiezen (je zou de jury maar zijn...)

Ik ben ook heel blij met alle stemmen, en alle fantastische reacties. Wat heeft me dat goed gedaan, en weer moed te gegeven om zo door te gaan :)
Ik heb mij inderdaad teruggetrokken, omdat ik de datum van de finale in Zuid-Afrika zit, en het zou een beetje lullig zijn als ik per ongeluk wel zou winnen haha! Maar wauw, mensen ontzettend bedankt voor de support!!!!

Ik reageer ook graag nog even op het volgende (al kan ik me ergens de gedachte wel voorstellen. Het uitspreken, tja, je bent vrij om dat te doen)
orion456 schreef:
Zoals eerder gezegd: dit betekent niet dat ik het de winnaar niet gun! Alleen als je bepaalde informatie vooraf erop zet schep je verwachtingen en als die later niet juist blijken te zijn, is dat altijd teleurstellend. Maargoed....

Ik heb mijn KEP Italia 2 jaar geleden gewonnen *D (want die had ik me inderdaad nooit kunnen veroorloven :Y) )
Mijn kaklaarzen zijn 2e hands voor een prikkie
Mijn Pikeur jasje heb ik van moeders gekregen toen ik 4 jaar geleden geslaagd ben voor HBO

Teleurstellend :)

Mensen, nogmaals, enorm bedankt!!

eszip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:58

Je hebt wel mooie 'kak' laarzen :P haha

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:02

Toch wel erg dat mensen zich moeten verantwoorden waar ze hun spullen vandaan hebben. Al had ze het geld uit haar kont groeien, deze wedstrijd is geen liefdadigheidswedstrijd maar een sponsordeal. En ja, dan wint de beste, niet de zieligste.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:13

Ontzettend gefeliciteerd, Sharona! Erg tof voor je

Verder heb ik aktief m'n kaak weer op z'n plek moeten schuiven, die lag op het toetsenbord, zo hard valt mijn bek open van de ontzettend bekrompen en zielige manier van a)denken en b) communiceren hierboven. Acute plaatsvervangende schaamte. Ben blij dat jullie mijn kinderen niet zijn zeg, jakkes jakkes jakkes.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:23

Ontzettend gefeliciteerd Sharona, wat een ontzettend gave kans, heel veel plezier op HE!

Over de rest, tja, tuurlijk vind je het jammer dat je niet hebt gewonnen, ik had ook liever eerste gestaan, of in de top 5. Maar he, ik zat bij de eerste 15 en dat is opzich toch al een hele eer? De manier van jureren was van te voren erg duidelijk beschreven, dus hoe jammer je het ook vindt, laat je niet zo kennen :)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:34

Gefeliciteerd Sharona! Hopelijk mogen wij sportief tegen elkaar strijden de 13e :P
Wij hebben elkaar vaak afgewisseld in de ranking.
Ik vind het juist leuk dat iemand de wildcard heeft gewonnen die ook al erg serieus met de actie bezig was.
Heb zelf bewust niet meegedaan aan deze actie, juist gezien de valse reacties die je hier achteraf krijgt.

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:36

Gefeliciteerd

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:45

Van harte gefeliciteerd en we zien je op HE! :D

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:21

Ik zat zelf ook in de halve finale, maar ik gun het de winnaar van harte, Gefelicteerd! Waarik moe van wordt is dat iedereen kritiek gaat hebben op de manier waarop de winnaar gekozen wordt, pas als de uitslag bekend is. Doe dat dan van te voren. Van te voren was al bekend dat het via een jury zou gaan. Als het via reacties gaat, ga je krijgen dat iedereen onderling stemmen vraagt via prive berichten. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, dus ook de mensen die niet gewonnen hebben, koop een staatslot ;-) Probeer ik ook al een tijdje haha ;-)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:38

Wat een belachelijke, bekrompen reacties... mensen, wees gewoon eens blij voor een ander!

Sharona en Fernando: gefeliciteerd! Verslagje van de juryronde en foto's (en ook van de finale) zie ik graag op Bokt verschijnen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:21

Het is niet te doen om elk cijfer van alle 15 ruiters uit te gaan leggen. Dat is gewoon ontzettend veel werk.
We moesten jullie op een aantal punten beoordelen en daar cijfers voor geven tussen de 1 en de 5. Verder geen uitleg of wat dan ook, alleen de cijfers.

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:44

Savannah91 schreef:
Begrijpelijk.. Maar ik hoop toch dat je mij in ieder geval van de cijfers kan voorzien en misschien een korte uitleg. Ik ben echt gewoon benieuwd waar ik m'n punten op heb behaald of beter gezegd, niet op heb behaald. Ik vind het interessant om te weten of ik bijvoorbeeld geen goede motivatie had, of dat mijn rijvaardigheid of samenwerking te wensen overlaat.

En nogmaals niet als commentaar bedoeld, de winnaar heeft het zeker weten verdiend. Ik ben gewoon ontzettend benieuwd naar mijn resultaten.

Ja, klopt! Daar ben ik ook benieuwd naar! Kan ook via PB, dat er niet een hele bokt rel ontstaat in dit topic :)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:55

Sharona, wist niet dat je de wildcard via bokt had gewonnen!! wat leuk! Dus ook via deze weg, gefeliciteerd en echt super stoer dat je gewonnen hebt. Al duurt het nog even heel veel plezier op het he en geniet ervan

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 14:16

Savannah91 schreef:
Begrijpelijk.. Maar ik hoop toch dat je mij in ieder geval van de cijfers kan voorzien en misschien een korte uitleg. Ik ben echt gewoon benieuwd waar ik m'n punten op heb behaald of beter gezegd, niet op heb behaald. Ik vind het interessant om te weten of ik bijvoorbeeld geen goede motivatie had, of dat mijn rijvaardigheid of samenwerking te wensen overlaat.

En nogmaals niet als commentaar bedoeld, de winnaar heeft het zeker weten verdiend. Ik ben gewoon ontzettend benieuwd naar mijn resultaten.

Geld het zelfde voor mij! Al twee keer naar gevraagd, maar niemand die antwoord..

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 15:36

Ja zou ik ook graag willen weten, misschien kom ik nog wat te weten waar ik aan kan werken. dus graag jurypanel!

JoleenVDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:32

Sharona, bij deze een welgemeende dikke proficiat, ook van mij uit!
Ik ben heel blij dat we evenveel punten hebben behaald, maar sta graag mijn plaatsje af aan jou.

En wat betreft die bekrompen reacties hier, ze zijn misschien gewoon jaloers!
Ik gun het je zeker!
Bedankt Jury en bedankt iedereen die gereageerd heeft in mijn topic!

IK BEN ONTZETTEND DANKBAAR!!! :)

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:45

Nogmaals bedankt iedereen die een leuke reactie heeft geplaatst!!

JoleenVDB, heel erg bedankt voor je lieve en sportieve reactie!!

Fernando en ik gaan keihard ons best doen, maar alleen het meerijden met de clinic is al een hele ervaring op zich! Ik kijk er erg naar uit!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 18:45

Jammer om te horen dat er onduidelijkheid was over de jurering. Ik heb het topic met de regels en richtlijnen nog eens gelezen, en we hebben daar aangegeven hoe de wedstrijd zou lopen. " De 15 topics waarin op 21 juni om 21:59 de meeste verschillende Bokkers gereageerd hebben, gaan door naar de juryronde." Bij de aankondiging van de actie is aangegeven hoe er gejureerd zou worden: Een jury van 7 Bokkers die we binnenkort bekend maken, beoordeelt de topics met de meeste reacties op 5 punten:. Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid over was dat dit echt om twee verschillende rondes zou gaan die los van elkaar staan, als ik het teruglees hadden we hier inderdaad voor alle zekerheid nog duidelijker over kunnen zijn.

Voor wat betreft de vraag over de punten heeft Bellatrix in het topic al antwoord gegeven. Er waren 7 juryleden die op 5 onderdelen punten konden geven. 5 punten was de hoogste score, 1 de laagste.
- Rijvaardigheid: Houding en zit
- Rijvaardigheid: Ontspanning en aanleuning
- Rijvaardigheid: Algehele indruk
- Combinatie: Samenwerking ruiter paard
- Motivatie
Een combinatie kon dus maximaal: 5 onderdelen x 7 juryleden x 5 punten verdienen: 175.

We hebben er bewust voor gekozen om alleen de top5 bekend te maken. We hebben de jury alleen gevraagd om punten, we kunnen er dus geen leuk juryrapport van maken. Daarnaast is het nooit de bedoeling geweest om een ranglijst te maken waarop er altijd ook mensen onderaan eindigen. Als je wilt weten hoeveel punten je gehaald hebt, kun je mij een pb sturen, dan stuur ik je het totaal door.