update: Edward Gal rijdt een top proef met Undercover: 79.660%. Indrukwekkend ook hoe hij in het rondje om de ring nog even laat zien dat Undercover fantastisch aan de hulpen staat. Het is niet voldoende om het Britse team
Lars Petersen heeft moeite met de wissels wat leidt tot onvoldoendes. Tussenstand halverwege de proef, 68%
mbkaatje
Geplaatst: 20-06-13 11:54
Jeetje, wat een score voor Charlotte Dujardin. Denk niet dat iemand daar nog overheen komt. Mooie score van EG. Wel een groot gat, nu al, tussen hem CD.
LuffB
Geplaatst: 20-06-13 11:55
Super dat hij toch zo'n hoge score haalt. Jammer van de fout in de eners, was benieuwd geweest hoe hij zich dan had verhouden tegenover Charlotte. Lijkt me duidelijk dat deze twee (Charlotte en Edward) een klasse apart vormen.
Ben benieuwt wat voor score zou hebben gehad als de eners foutloos waren!
IngridM
Geplaatst: 20-06-13 14:02
Ik was er vanochtend, ik vind Tinne altijd fijn om te zien dus super dat ze individueel 3e plek had. Undercover sterk verbeterd tov verleden jaar en Valegro jahhhh super!
Vond het deelnemersveld overigens niet zo heel bijzonder, ik miste erg veel grote namen. Ik dacht eerst nog dat die dan wel in duitsland zullen starten, chio aachen begint bijna, maar ook daar niet allemaal....
3 erg mooie uitschieters in Charlotte, Edward en Tinne. Absolute terechte top 3 met alle 3 prachtige harmonieuze en gecontroleerde proeven. Snapte alleen de punten van Hester niet, wat een taaie, futloze en weinig sprankelende proef was dat. Continu weinig impuls en ecpressie, amper sprong in galop. Bij HP ging het ook niet vanzelf, hij moest er erg hard aan werken. Patrick ree een hele fijne proef, echt jammer van de overgangen van piaffe naar passage. Maar zelfs daarmee had ik hem nog wel ruim boven Hester geschat. Madeleine helaas alleen de laatste lijn van gezien.
Vond Carls score in verhouding met de rest van het veld wel hoog uitgevallen.
Maar inderdaad; verreweg grootste deel van het veld bleef tussen de 67 en net onder de 70% hangen. Zag soms ook grote verschillen in plaatsing vd ruiters voorbij komen, terwijl de scores heel dicht bij elkaar lagen. Maar met zo'n kleine marge tussen de ruiters hoef je qua punten maar weinig af te wijken om toch een zeer afwijkende plaatsing te krijgen.
Wat een ontzettend leuk paard had die Fransman, Marc Boblet, trouwens! Deed allemaal nog iets groen aan, maar super aansprekend!
Algemeen vraagje. Wat word er nu wel en niet op tv uitgezonden? Probeer er zo veel mogelijk van mee te krijgen maar is erg lastig als ik hele dagen op het lab sta.
De muziek is ook niet speciaal voor hen. Het staat aan om rumoer van de omgeving te onderdrukken. Er wordt wel iets gezocht wat een beetje bij de combi past, maar is dus gewoon algemeen zeg maar