Oud-Bokt paard voor Koning Willem-Alexander

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:11

Gini schreef:
Mag ik uit de toon van jouw bericht opnemen dat je er eigenlijk niet zo blij mee bent?

Oh nee hoor, dan had ik het altijd nog stop kunnen zetten als ik het niet gewild had.

Gini

Re: Oud-Bokt paard voor Koning Willem-Alexander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:29

Ow ok, my bad :D

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:39

xBontfire schreef:
Gini schreef:
Mag ik uit de toon van jouw bericht opnemen dat je er eigenlijk niet zo blij mee bent?

Oh nee hoor, dan had ik het altijd nog stop kunnen zetten als ik het niet gewild had.

Jij hebt haar verkocht om dat je er geen klik mee had, meestal bekent dat , dat het paard niet zo erg braaf was en je ontzettend uit heeft geprobeerd . Laten ze daar nu gehandicapte kinderen op rijden?

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:50

AustriaTrick schreef:
xBontfire schreef:

Jij hebt haar verkocht om dat je er geen klik mee had, meestal bekent dat , dat het paard niet zo erg braaf was en je ontzettend uit heeft geprobeerd . Laten ze daar nu gehandicapte kinderen op rijden?

Ze hebben haar getest op braafheid, met allemaal enge geluiden, voorwerpen, een hond eraan gaan hangen ed. Dus ik denk dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:53

Citaat:

xBontfire schreef:

Jij hebt haar verkocht om dat je er geen klik mee had, meestal bekent dat , dat het paard niet zo erg braaf was en je ontzettend uit heeft geprobeerd . Laten ze daar nu gehandicapte kinderen op rijden?[/quote]

Ze hebben haar getest op braafheid, met allemaal enge geluiden, voorwerpen, een hond eraan gaan hangen ed. Dus ik denk dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn.[/quote]
Hoop ik ook :') Nouja ze moeten het maar weten toch? Ik zou er persoonlijk niet heel happy mee zijn, mn peerd in een keer in een weilandje voor kindertjes :')

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:54

AustriaTrick schreef:
Hoop ik ook :') Nouja ze moeten het maar weten toch? Ik zou er persoonlijk niet heel happy mee zijn, mn peerd in een keer in een weilandje voor kindertjes :')

Bontfire is dol op aandacht van kinderen, ze liep ook in de manege lessen bij de kleine kinderen een tijdje dus ik zie het probleem niet zo. :)

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 19:03

Persoonlijk vind ik dat bokt niet zo snel een oordeel moet klaarhebben. Enkel Liz zou echt de situatie weten.

Geertema

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:39

xLotje schreef:
Persoonlijk vind ik dat bokt niet zo snel een oordeel moet klaarhebben. Enkel Liz zou echt de situatie weten.

hier ben ik het mee eens aangezien ze dat paard 2jaar heeft gehad dan mag je wel hopen dat ze dat paard kent:)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:48

Ik denk dat het wel gaat goedkomen hoor! Mag er vanuit gaan dat Bontfire daar met liefde verzorgd gaat worden.

lenteroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:36

Ik zou me er toch niet fijn bij voelen als het mijn paard was.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:40

Twee jaar een paard "hebben" stelt niets voor. Maar dan ook niets. Dat er geen klik is kan gebeuren.
Hoe dan ook, het liep zo het liep, met goedkeuren van ex-eigenaresse, dus wij hebben daar niets over te zeggen.

Maar ook ik hoop dat Bontfire goed terecht komt, hoewel ik ook liever een andere toekomst voor haar had gezien.

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:50

Grappig... Een tijdje terug zag ik dit paard te koop staan en dacht: wauw die wil ik wel hebben!
En dan zie je hem vervolgens zo terug!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 11:34

SheeNegro schreef:
Ik denk, moest het cadeau meer pk's hebben gehad, hij het nooit had weggeschonken. Een mooie hernieuwing op een oude traditie. :=

(Neem het niet al te verkeerd op, maar met een corvette was hij sowieso contenter geweest :x )

Als Willem een Corvette wil, heeft Willem een Corvette. Of 10 Corvettes. Vandaag nog. Aan de deur afgeleverd. We hebben het nou niet precies over de armlastigste familie van Nederland. :+

Wat de Oranjes en paardenliefhebberij betreft, ongetwijfeld hebben de familieleden zo hun fantastische viervoeters op stal thuis, prima verzorgd. En voor werkbezoekjes hebben ze ook nette PK's.
Ze hebben dus echt geen nood aan een paard, en een eeuwenoude traditie die erop neerkomt dat ie totaal nutteloos is, en waarbij het dier in kwestie meteen al wordt doorgegeven, lijkt mij gewoon nogal onzinnig en een beetje triest.

Daarbij vind ik persoonlijk de gewoonte van ons koningshuis om alles maar gratis en voor niks van iedereen te krijgen en dat ook normaal te vinden, ook lichtelijk achterhaald. Zeker daar het gros van de spullen die ze van commitees enz. krijgen gelijk worden doorgegeven.
Wat mij betreft kan zon commitee dan beter geld inzamelen, en dan namens het Koningshuis iets aan een instelling geven waar deze ook echt om verlegen zit.
Dat zou een hele mooie nieuwe invulling zijn van het koningsschap. (dus lieve PR-medewerkers van het koningshuis, als jullie dit lezen, doe er je voordeel mee. :Y) )

Een goede invulling van de voorbeeldfunctie vind ik het al met al niet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:24

lenteroos schreef:
Ik zou me er toch niet fijn bij voelen als het mijn paard was.

Maar het gaat hier ook niet op jou?

On-topic;

Awh liz haar bontfire..