Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickie02 schreef:xDreamerx schreef:Heb hem helemaal ingevuld, maar ik ga wel met het merendeel van de reacties hierboven mee. De meerwaarde voor het vebeteren van paardenwelzijn zie ik er niet in terug, en de stellingen waren kortzichtig. Bijv. de stelling 'een paard moet minimaal 4 uur per dag de box uit'. Ja, dat zal wel in dat gidsje staan, en dan moet je dus juist invullen, maar de indruk wordt dan gewekt dat 20 uur per dag in de box staan dan wél goed voor een paard is? Zelfde geldt voor de stelling 'minstens 2 keer per dag ruwvoer'. Twee keer per dag voeren en dan zorgen dat paarden er onbeperkt bijkunnen is top als richtlijn, maar twee keer per dag een kleine portie is weer een heel ander verhaal. Dus dan zie ik de enquete eigenlijk alleen als 'hoe goed is de campagne in het hoofd van de mensen gepropt' en meer niet.
En die taal- en spelfouten inderdaad...
Zoals ook staat aangegeven is deze enquête er inderdaad op gericht om de bekendheid van de campagne en de Gids voor Goede Praktijken te meten. En zou je ons kunnen vertellen welke taal- en spelfouten je ziet? Dankjewel.
Nickie02 schreef:Zoals ook staat aangegeven is deze enquête er inderdaad op gericht om de bekendheid van de campagne en de Gids voor Goede Praktijken te meten..
Nickie02 schreef:De enquête is niet zozeer bedoeld om de mening van het publiek te horen, maar om een globaal beeld te schetsen van het kennisniveau m.b.t. de Gids voor Goede Praktijken en de voorlichtingscampagne "Ik zorg goed voor mijn paard. Wat doe jij?"
. Verder worden in deze buurt weilanden onteigend om er wegen en zogenaamde recreatiegebieden voor terug te geven
. Ik zou zeggen ga de inhoud van de gids verplicht maken en ga lekker stallen controleren en desnoods helpen paardvriendelijk te worden (ik wil wel meehelpen hoor
).stef schreef:Kimmej: chip met gps
Nickie02 schreef:Zoals ook staat aangegeven is deze enquête er inderdaad op gericht om de bekendheid van de campagne en de Gids voor Goede Praktijken te meten. En zou je ons kunnen vertellen welke taal- en spelfouten je ziet? Dankjewel.
Nickie02 schreef:We willen met deze enquête er achter komen of jullie de campagne “Ik zorg goed voor mijn paard! Wat doe jij?’ en de Gids van Goede Praktijken kennen.
Een enquête impliceert meningen, geen kennisquiz.
8nnemiek schreef:Ik snap het nut van een aantal vragen sowieso niet..
De vraag of paarden overdag een verlichte stal moeten hebben.. stel daar komt uit 50% zegt ja en 50% nee.. Dan weet je helemaal niks.. waarschijnlijk bedoelen die mensen: nee, want paarden horen buiten te lopen.. Maar dat weet je niet. Zo'n antwoorden kun je nergens voor gebruiken.