Ik las vandaag de overlijdensadvertentie in de krant. Wat ontzettend triest wat er is gebeurd. Ik ken haar nog uit de tijd dat ze Loki net had en nog op het ouderlijk huis woonde. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
StellaMay
Geplaatst: 10-04-13 22:38
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen.
Nee... De fokker van mijn paardje. Alle verhalen. De ritten samen. Een plek waar ik altijd met een goed humeur vandaan kwam. Ik zal haar nooit vergeten...
wyko
Geplaatst: 11-04-13 10:40
Ik zag dinsdag opeens de advertentie op Facebook. En ben me kapot geschrokken. Fokker van mijn Tindur, en de oma van mijn Wiek heb ik nog mogen ontmoeten. De laatste maanden was ik eigenlijk wekelijks bij haar. Samen stallen mesten, samen rijden bij de dravers en samen met de IJslanders op pad. Veel mooie verhalen, veel mooie herinneringen. Brigitte ik zal je nooit vergeten
Gert en familie , veel sterkte met dit grote verlies!
LINDY_1989
Geplaatst: 15-04-13 20:56
Het was wel even een schok toen ik het hoorde! Aangezien het een geweldige vrouw was! Waren mijn moeder en ik er kapot van! Er gaan inderdaad meerdere speculaties rond, en voor de nabestaanden is en blijven er altijd vragen waar je mee blijft zitten. Waarom zij? Wat als? We waren er dan ook wel even heel erg stil en schoten ook vol tranen van toen we bij de uitvaart achter aan de stoet haar 'paard gezadeld zonder haar erop' mee zagen lopen.
franka75
Geplaatst: 16-04-13 23:37
Zo das inderdaad erg heftig, dan zie je echt dat ze er niet meer is. Ik wens iedereen hier veel sterkte die haar kende