Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desireetje89 schreef:Ben het helemaal eens dat je fit op je paard moet zitten. Ik doe Spinning voor mijn conditie,pilates voor mijn houding en bootcamp voor mijn uithoudingsvermogen. Ik merk echt verschil aan mijn houding door de Pilates en door de spinning houd het lang galoppperen beter vol. Dus de tip aan iedereen om dit ook te doen. Het komt je rijden ten goede!
listiglistje schreef:Desireetje89 schreef:Ben het helemaal eens dat je fit op je paard moet zitten. Ik doe Spinning voor mijn conditie,pilates voor mijn houding en bootcamp voor mijn uithoudingsvermogen. Ik merk echt verschil aan mijn houding door de Pilates en door de spinning houd het lang galoppperen beter vol. Dus de tip aan iedereen om dit ook te doen. Het komt je rijden ten goede!
Ik kan uren (bij wijze van) galloperen zonder spinning/pilatus etc., echter heb ik mijn paard zo afgericht dat ik bijna niets hoef te doen en dus ook niet moe wordt![]()
Je kan dus ook je paard goed africhten ipv jezelf te trainen, paard moet het zware werk doen, niet de ruiter...de ruiter doet het denkwerk
alleen voordat je je paard zo KAN trainen..moet je toch wel een aardige onafhankelijke zit hebben..