Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaLuna schreef:Inderdaad! Vind het echt walgelijk.
Ik denk als ik dit zou zien dat ik de ingang binnen storm om verhaal te halen welke gek dit verzint. Wat is dit voor 'kunst' dit is geen kunst maar gewoon simpelweg idioot!
Opgezette dieren vind ik ook niet mooi maar toch oogt dat in mijn ogen anders dan dit.. Dit hangt er heel luguber uit en opgezette dieren zien er nog wel een beetje.. Oké uit? Hoe leg ik dat uit.. Desalniettemin vind ik ook opgezette dieren die er soort van 'vrolijk' en gewoon 'bevroren' in plaats van opgehangen er uit zien ook niks van kunst.
Fiffill schreef:LisaLuna schreef:Inderdaad! Vind het echt walgelijk.
Ik denk als ik dit zou zien dat ik de ingang binnen storm om verhaal te halen welke gek dit verzint. Wat is dit voor 'kunst' dit is geen kunst maar gewoon simpelweg idioot!
Opgezette dieren vind ik ook niet mooi maar toch oogt dat in mijn ogen anders dan dit.. Dit hangt er heel luguber uit en opgezette dieren zien er nog wel een beetje.. Oké uit? Hoe leg ik dat uit.. Desalniettemin vind ik ook opgezette dieren die er soort van 'vrolijk' en gewoon 'bevroren' in plaats van opgehangen er uit zien ook niks van kunst.
Nou dat ligt er maar net aan....
http://www.badtaxidermy.com/
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fiffill schreef:LisaLuna schreef:Inderdaad! Vind het echt walgelijk.
Nou dat ligt er maar net aan....
http://www.badtaxidermy.com/
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
linnnh schreef:Ik vind het gaaf![]()
Ik vind het veelzeggend, en emotie opwekkend.
Daarbij, over een opgezet wildzwijn komt geen ophef. Paard wel, ik vind het altijd een beetje verbazingwekkend