Pony op N223 aangereden door vrachtwagen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:48

liekensancho schreef:
eerst komt een collega van mijn man om op donderdagochtend bij een zwaar ongeluk op diezelfde weg, ook vrachtwagen bij betrokken toevallig.. en nu een pony over die weg, dat is wel heel erg zo 2 keer in het nieuws. Het is een rotweg daar, mijn man moest toevallig deze donderdag niet bij het hoofdkantoor zijn van zijn werk anders had hij misschien wel verongelukt.. precies deze donderdag moest hij er niet zijn... ik vind het vreslijk voor de nabestaanden en sterkte voor de pony eigenaar/eigenaresse... vreselijk nieuws allemaal.

Een vriendin van mij is een goede kennis verloren bij dit ongeluk (Het ongeluk waar jij het over hebt). Zijn vrouw de volgende dag is ingeleid om te bevallen... (Voegt niks aan dit topic maar ik wou het toch even melden) Echt vreselijk ook 2 ongelukken vlak achter elkaar met 1 dag ertussen het is een levensgevaarlijke weg..

Sterkte voor alle nabestaanden en betrokkenen Y;(

liekensancho

Re: Pony op N223 aangereden door vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:55

clairetjuhz, dat was een collega van mijn man ( rijk zwaan), vreselijk....

Hieperdi

Re: Pony op N223 aangereden door vrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:59

Ooow echt heftig ik heb al het nieuws allemaal gevolgt :(
Ik dacht dat die meisjes aan het wandelen waren en de pony schrok en er toch vandoor ging?

Veel sterkte!

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:43

Doordat iemand de weiland hek kapot had gemaakt liep mijn pony op de snelweg, samen met zijn maatje, wij= pony's en eigenaren hebben mazzel gehad, het was 's nachts en rustig op de snelweg. De bereden politie heeft ze gevangen en ze hadden geen schrammetje!
Sterkte voor de eigenaren die deze mazzel niet had(den)

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:06

StalDuijndam schreef:
Sterkte voor de eigenaren van de pony en de chaffeur.

(Het zware ongeluk met de 3 zwaar gewonden en 2 doden is helaas gebeurd doordat er 1 van de 4 heeft ingehaald terwijl er daar een inhaalverbod geld.)

En dit is dus nog niet 100% zeker OF hij wel heeft ingehaald. Dat hij op de verkeerde weghelft reed is duidelijk, maar waarom wordt dus nog onderzocht. De politie is op zoek naar getuigen om dit allemaal in beeld te brengen.
Er wordt heel veel gespeculeerd over hoe het ongeluk is gebeurd, helaas gaan er veel spookverhalen door het Westland. Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor, maar vindt het jammer om te lezen als er dingen niet kloppen. Lijkt me ook erg rot om als nabestaande te lezen dat er mensen iets over schrijven of iets beweren en het dan niet klopt.

Er stond hier eerder in het topic dat het ongeluk eerder zou zijn gebeurd dan de aanrijding met de pony. Het is andersom; de aanrijding met de pony is woensdagavond geweest en nog geen 12 uur later op donderdag ochtend is het vreselijke ongeluk met de auto's en vrachtwagen gebeurd.
En over de weg...Het is geen rotweg, als je je gewoon aan de regels houdt is er niets aan de hand, ik rijd er 2x per dag overheen en heb nergens last van. Het maakt t rot dat er regelmatig groot verkeer rijd die niet harder dan 50 km gaan, waardoor mensen geirriteerd raken en willen inhalen. Maar daar zijn ze volgens mij nou juist mee bezig om die weg aan te pakken, er zijn pas al allemaal bomen gekapt ivm herindeling.

Voor de chauffeur, pony, eigenaar en verzorgers vind ik het heel erg wat er gebeurd is!! Ik wens hen veel sterkte, hoop dat ze geen nare beelden in hun hoofd blijven zien, dat lijkt me zo naar.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:15

jullie vergeten wat voor trauma dit ook voor de vrachtwagenchauffeur is

je moet er toch niet aan denken dat je een dier aanrijdt en dan zeker een pony/paard, te erg gewoon

drama voor de eigenaar van het diertje, maar ook zeker voor de chauffeur