Edward had de winnaar moeten zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben benieuwd Nikka schreef:X_Audrey schreef:Edward en Undercover waren GRANDIOOS. Dat zouden de terrechte winnaars zijn geweest.
Het was ook duidelijk aan het publiek te merken.
Klopt, toen de uitslag kwam dat hij 2e was geworden stopte meteen het klappen. Ook bij de ereronde werd er duidelijk meer geklapt voor Edward.
Had bovenaan moeten eindigen..
adelinde deed het ook goed
nancxxxx schreef:Ik heb alles teruggekeken en idd weer kippenvel!
Hele mooie prestaties! Ondanks dat Edward Gal heeeeeeeel goed was (en binnekort toch wel bovenaan komt te staan) vond wel dat Adelinde terrecht had gewonnen met haar schitterende nieuwe kur
trysteffy schreef:nancxxxx schreef:Ik heb alles teruggekeken en idd weer kippenvel!
Hele mooie prestaties! Ondanks dat Edward Gal heeeeeeeel goed was (en binnekort toch wel bovenaan komt te staan) vond wel dat Adelinde terrecht had gewonnen met haar schitterende nieuwe kur
waar heb jij het terug geken kan jij die link ff sturen?
Super!! Knakker schreef:Edward reed een nagenoeg foutloze proef, zo beheersd, zo ontspannen.
Maar toch mis ik net dat beetje extra aan uitstraling, Adelinde heeft dat beetje extra wel.
En jeetje, wat is Isabel dik geworden.....
Aranel schreef:Aukelizzy schreef:Ik vond Edward ook beter dan Adelinde. Gaat niet lang meer duren voordat hij haar voorbij gaat.
Dat dacht ik ook al ja! Adelinde heeft er een geduchte concurrent bij!

manubres schreef:Knakker schreef:Edward reed een nagenoeg foutloze proef, zo beheersd, zo ontspannen.
Maar toch mis ik net dat beetje extra aan uitstraling, Adelinde heeft dat beetje extra wel.
En jeetje, wat is Isabel dik geworden.....
Mij viel juist op hoe dik Nicole Werner is geworden...ken haar nog van vroeger en toen zag ze er toch heel anders uit.
Maar das natuurlijk niet belangrijk...het was echt GENIETEN!! van heerlijke paardensport. En wat een TOPruiter is die Edward toch!
Aranel schreef:Bij mij speelt ook wel mee dat ik Parzival gewoon niet zo mooi vind en Undercover juist wel. Dan kijk je ook al anders naar het geheel, hoewel dat niet zou moeten natuurlijk..