Marjoow schreef:En hierbij ben ik weg hier, word van alle kanten aangevallen enkel omdat ik een mening heb die jullie niet aanstaat.
Nee, je wordt aangevallen omdat je je mening niet kunt onderbouwen en iets roept zonder te weten waar je het over hebt. De hindernissen die er stonden waren hurdles en geen steeple hindernissen, dat is al een wereld van verschil. De paarden worden er thuis voor getraind net zoals een spring-, dressuur- en crosspaard thuis getraind worden en het op wedstrijden moeten bewijzen.
Levidepevi schreef:Ik vind het geen leuke races heel onvriendelijk ze laten hun paarden keihard rennen ik heb een foto gezien dat een paard bloed in e mond had dt het eruit lekte tijdens racen.
Ik kan me anders nog heel goed de foto van het dressuurpaard van adelinde cornelissen herinneren waar bloed uit zijn mond kwam tijdens de dressuurproef.
bello2005 schreef:Jolliegirl schreef:Triest van het paard wat ingeslapen moest worden..
Ben absoluut geen voorstander van deze takt van de sport....

Jockeys heb ik weinig medelijden mee. Moet je je paarden maar niet op volle snelheid over hindernissen jagen.
ik meende dat die alleen racen, maar blijkbaar ook over hindernissen heen.
ben het inderdaad met je antwoord eens..
en ja, iedere sport brengt risico's met zich mee
Wacht even hoor, jij dacht dat alleen maar vlakkebaan rennen was en deelt een mening terwijl je dus helemaal niets van de sport weet?Die paarden gaan niet op volle snelheid over die hindernissen!
bello2005 schreef:geen verstand van,, nogmaals ik meende dat het zo wie zo alleen maar racen was.
Waarom reageer je dan dat je het ermee eens bent dat je geen medelijden hebt met de jockey?