o o dat mag niet gezegd worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o o dat mag niet gezegd worden.
Sammyoo schreef:Ik vraag me wel af wat jullie verwachten wat een stamboekvereniging zou moeten doen voor recreanten?
. Peelie schreef:Ik mis ook juist het sportdoel en de veelzeidigheid bij de kvth. En ik stoor mij er verschrikkelijk aan dat je als ammateurfokker gewoon niet mee komt.
Op de keuring halen paarden die kreupel zijn een 1e premie, en paarden die een 1c premie krijgen worden uiteindelijk in het blad vermeld als 2A, omdat je geen grote naam hebt... Het slaat nergens op.
Ik ben heel benieuwed naar NHPS en hun doelen.
Sandrina schreef:Sammyoo schreef:Ik vraag me wel af wat jullie verwachten wat een stamboekvereniging zou moeten doen voor recreanten?
De recranten en hobbyfokkers niet uitsluiten van deelname. Een wedstrijd uitschrijven waar je een hoofdstel en een halster kunt winnen i.p.v. winstpunten. Net of je daar een beter mens/ruiter/menner van wordt.
M.a.w. de hosklossers in het zonnetje zetten i.p.v. het neerbuigend te behandelen. En misschien het 'Oudeerwetse' type proberen terug te fokken?????
Dit zijn maar zo mijn gedachten.
Westerntrail schreef:Peelie schreef:Ik mis ook juist het sportdoel en de veelzeidigheid bij de kvth. En ik stoor mij er verschrikkelijk aan dat je als ammateurfokker gewoon niet mee komt.
Op de keuring halen paarden die kreupel zijn een 1e premie, en paarden die een 1c premie krijgen worden uiteindelijk in het blad vermeld als 2A, omdat je geen grote naam hebt... Het slaat nergens op.
Ik ben heel benieuwed naar NHPS en hun doelen.
Dat was toen ook al zo, toen ik jaren terug naar de keuring ging met mijn haf.
De echte fokkers met naam, kregen toen al gauw een eerste premie, en stonden dus al vooraan.
alhoewel ik ook wel eens hoor, van vriendjes politiek!