Ingrid Klimke raakt paard per sms kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 16:15

N0a schreef:
Buiten het feit om dat het via sms is gegaan, en dit zeer onbeschoft is, vind ik het ook absoluut niet netjes van Klimke en zeer onprofessioneel dat zij dit nieuws naar buiten brengt. Dat laat van haar kant ook geen nette indruk achter. Dat het uiteraard zeer spijtig is voor haar dat is een 2e. Het respect mist aan beide kanten van het verhaal.

Dat dacht ik ook bij het lezen van het artikel. Het maakt toch een bepaalde indruk op andere eigenaren die overwegen een paard bij Klimke te brengen en ook de eigenaar waar het om gaat zal hierna wellicht niet snel meer een paard brengen. It's a small world en je weet gewoon niet wat je ooit nog van mensen nodig hebt en welke kansen mensen je kunnen bieden. Ook voor goede amazones als Klimke blijft geld toch geld.
Ze kan het natuurlijk naar het publiek brengen maar gewoon een 'paard is verkocht' lijkt me voldoende. Het hoe en wat gaat het grote publiek niet aan toch?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 18:04

En dat via een sms.. Tgaat tegenwoordig niet meer sociaal.
Ja sociaal via de telefoon en media enzo..

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:08

Urielle schreef:
N0a schreef:
Buiten het feit om dat het via sms is gegaan, en dit zeer onbeschoft is, vind ik het ook absoluut niet netjes van Klimke en zeer onprofessioneel dat zij dit nieuws naar buiten brengt. Dat laat van haar kant ook geen nette indruk achter. Dat het uiteraard zeer spijtig is voor haar dat is een 2e. Het respect mist aan beide kanten van het verhaal.

Dat dacht ik ook bij het lezen van het artikel. Het maakt toch een bepaalde indruk op andere eigenaren die overwegen een paard bij Klimke te brengen en ook de eigenaar waar het om gaat zal hierna wellicht niet snel meer een paard brengen. It's a small world en je weet gewoon niet wat je ooit nog van mensen nodig hebt en welke kansen mensen je kunnen bieden. Ook voor goede amazones als Klimke blijft geld toch geld.
Ze kan het natuurlijk naar het publiek brengen maar gewoon een 'paard is verkocht' lijkt me voldoende. Het hoe en wat gaat het grote publiek niet aan toch?

Misschien juist om de reden waarop het is gegaan, via sms dat ze naar buiten heeft gehad. Ik praat het niet goed,maar in haar emoties kan zij dit gedaan hebben...

play_coy

Re: Ingrid Klimke raakt paard per sms kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:42

ja dat denk ik ook inderdaad, en er zullen al wel meerdere mensen zijn geweest die tegen haar hebben gezegd dat dat niet zon slimme zet was. En dat zal ze zelf ook wel weten, maar waarschijnlijk heeft ze dit naar buiten gebracht net nadat ze die sms ontving denk ik..

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:42

Nynke1 schreef:
:'). Ja joh, waarom zouden we überhaupt nog nieuws op bokt plaatsen. Who cares welke paarden er verkocht en ingekocht worden en waar ze naar toe gaan. Duh.

doe eens niet zo bijdehand joh, gaat nergens over.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:54

femo schreef:
Nynke1 schreef:
:'). Ja joh, waarom zouden we überhaupt nog nieuws op bokt plaatsen. Who cares welke paarden er verkocht en ingekocht worden en waar ze naar toe gaan. Duh.

doe eens niet zo bijdehand joh, gaat nergens over.

Bijdehand....Of sarcastisch?

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:33

Ach ja tegenwoordig gaat toch alles alleen maar met sms, is wel zo makkelijk hoef je de persoon niet recht in de ogen te kijken -O-

Sharon_Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:50

wel een beetje kinderachtig :n , tuurlijk hoord het er bij maar ze hadden het beter face to face kunnen vertellen