44Myrthe44 schreef:arizonagreen schreef:Liever thuis doortrainen...
Ik heb me altijd voorgenomen om minstens 1 niveau hoger te trainen dan wat we starten.
Inmiddels zit het wijken erop, verzamelen(alle gangen), achterwaarts, schouderbinnenwaarts, contragalop en het stap-galop erop, en zijn we een week geleden voor t eerst B gestartdWel gelijk 1e winstpunt mee naar huis kunnen nemen! (er waren maar 2 of 3 die 2 winstpunten hadden in mijn 'groep', van de 15 dus ik was allang tevreden
)
Als je die oefeningen inderdaad correct kon uitvoeren had je in de B beide proeven minimaal 210 punten moeten rijden...
Ik ben bang dat je toch díe valkuil in bent gegaan (overkomt veel wedstrijdruiters). Té snel oefeningen uit hogere klassen willen rijden en de basis overslaan...
Nee want ookal konden we alle oefeningen uit de grand prix, dit was de 2e keer in een vreemde binnenbak, en de 1e keer sinds een halfjaar op vreemd terrein. We trainen 5x per week gem. 45 minuten waarvan 30min basis zijn, en misschien een kwartiertje dat we wat extra oefeningen meepakken. Zelf heb ik ook nog nooit wedstrijden gereden, dus ook van mijn kant zaten er nog spanningen in, hiervoor kunnen we trainen wat we willen thuis, maar dit is een kwestie van kilometers maken. Er was overigens NIEMAND die meer had gereden dan 199 punten, dus voor de 1e keer vond ik die 180 toch wel mooi al...
Wel gelijk 1e winstpunt mee naar huis kunnen nemen! (er waren maar 2 of 3 die 2 winstpunten hadden in mijn 'groep', van de 15 dus ik was allang tevreden
)
Kwam ik naar het weiland toe, wiebelde er één oortje he... Tot ik vlak bij was en dan ging ze er vandoor.

maar merkte wel verschil. Ik word namelijk heel snel jachterig en dan ga ik stressen. Faalangst kicks in en feestje compleet. Met dat spul was dat wel over 
Maargoed, wie weet wordt het beter met de tijd.