Blessure Totilas vertraagt rentree

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:28

Engeltje schreef:
Gulpje schreef:
Het meest opmerkelijke nieuws in dit topic vind ik dat Rath dus blijkbaar hetero is :wow:

Misschien is dat de reden waarom het niet klikt. Heeft Totilas gewoon meer met homo's :+

:j

Rath is veel zu mannelijk fur Totilas!

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:30

Wat een verrassing...alweer :?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:33

_clau_1991 schreef:
Focus je op de paarden die we wél hebben en niet op welke we niet hebben. Kom op zeg, het is 2,5 jaar geleden dat hij verkocht is. Get over it!

Is ohz toch wel duidelijk te zien dat Toot het niet naar zijn zin heeft, althans, niet in de bak, over de rest kan niemand oordelen. Paard topt niet, gebeuren alleen nog foute dingen, logisch dat wij daar over struikelen, de mooiste combi die ik heb gezien is weg en niemand vormt dan een fijne combi en zorgt voor een come back met dit prachtpaard.
Vind het ronduit waardeloos wat gepresteerd word de laatste 2,5 jaar, en dat voor zo een sjiek paard, hoe KUN je het verpesten.

Logisch dat bokt daar over zeikt man.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:36

Nog een paar maanden, dan mag hij voor Spanje uitkomen *grijns*

_Cher

Re: Blessure Totilas vertraagt rentree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:37

Goh wat een verassing.. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:44

Ik kom net terug van een paar weken Mallorca, gereden voor de familie Eisenmann. Toot gaat het daar op Mallorca super krijgen :j

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:01

xSlvna schreef:
_clau_1991 schreef:
Focus je op de paarden die we wél hebben en niet op welke we niet hebben. Kom op zeg, het is 2,5 jaar geleden dat hij verkocht is. Get over it!

Is ohz toch wel duidelijk te zien dat Toot het niet naar zijn zin heeft, althans, niet in de bak, over de rest kan niemand oordelen. Paard topt niet, gebeuren alleen nog foute dingen, logisch dat wij daar over struikelen, de mooiste combi die ik heb gezien is weg en niemand vormt dan een fijne combi en zorgt voor een come back met dit prachtpaard.
Vind het ronduit waardeloos wat gepresteerd word de laatste 2,5 jaar, en dat voor zo een sjiek paard, hoe KUN je het verpesten.

Logisch dat bokt daar over zeikt man.

Ik denk dat meer dan 90% van bokt (als het niet 100% zou zijn) het verpest zou hebben hoor. :=
Of wil jij zeggen, dat jij het wel geflikt zou hebben?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:05

Wie was totilas ook al weer... hmmmm...

:') ben benieuwd of dat toch nog wat wordt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:06

Zie je mij dat ergens zeggen? Nee ik persoonlijk heb verwachtingen als ik letterlijk miljoenen onder iemands kont zie. Doe er iets mee als je zo een fortuin in handen hebt, stop er desnoods mee zodat iemand die het wél kan er wél mee presteert.

Zou zelf het paard niet op dat niveau kunnen neerzetten néé, maar zou dan op zijn minst zorgen dat er of geen verwachtingen meer zijn door te zeggen dat niet meer uitgekomen gaat worden (en dan verder zorgen dat het paard plezier heeft, niet zoals ik bij Rath's ritten ziee), of ik zou zorgen dat hij wél zou presteren met een andere ruiter, desnoods onder zijn vorige.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:08

xSlvna schreef:
Zie je mij dat ergens zeggen? Nee ik persoonlijk heb verwachtingen als ik letterlijk miljoenen onder iemands kont zie. Doe er iets mee als je zo een fortuin in handen hebt, stop er desnoods mee zodat iemand die het wél kan er wél mee presteert.

Zou zelf het paard niet op dat niveau kunnen neerzetten néé, maar zou dan op zijn minst zorgen dat er of geen verwachtingen meer zijn door te zeggen dat niet meer uitgekomen gaat worden (en dan verder zorgen dat het paard plezier heeft, niet zoals ik bij Rath's ritten ziee), of ik zou zorgen dat hij wél zou presteren met een andere ruiter, desnoods onder zijn vorige.

Dit lijkt me niet heel realistisch :n

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:11

Mousmous schreef:
Oh gut, straks raakt zij ook nog geblesseerd

_O-

die is echt leuk :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:12

Hoezo niet realistisch? Gebeurd na mijn weten ook wel dat een paard wél van eigenaar wisselt, maar niet van ruiter. En over dat uit de sport halen inprinciepe, is beter dan wat nu gebeurd en qua geld lopen ze niet meer of minder mis, paard presteerd toch al niet meer op zijn vorige niveau.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:20

xSlvna schreef:
Hoezo niet realistisch? Gebeurd na mijn weten ook wel dat een paard wél van eigenaar wisselt, maar niet van ruiter. En over dat uit de sport halen inprinciepe, is beter dan wat nu gebeurd en qua geld lopen ze niet meer of minder mis, paard presteerd toch al niet meer op zijn vorige niveau.

"desnoods onder zijn vorige."

Al zou meneer Gal de laatste man op aarde zijn, dan nog zou meneer Schockemöhle hem nooit vragen _O- _O- _O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:26

Hun maken het zichzelf moeilijk, het is dus niet onrealistisch. Mocht iemand anders Toto gekocht hebben toendertijd, en het klikte niet, was het misschien anders gelopen... maar ach, als als als.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:29

Glock heeft al pogingen gedaan, maar dat gaat niet lukken. Daarbij zou het de grootste flater zijn als Edward hem dan ook weer daadwerkelijk op zijn oude nivo zou krijgen. Dan zou team Schockemohle/Rath in hun hemd komen te staan, en dat zullen ze zeker willen voorkomen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:33

Mousmous schreef:
Glock heeft al pogingen gedaan, maar dat gaat niet lukken. Daarbij zou het de grootste flater zijn als Edward hem dan ook weer daadwerkelijk op zijn oude nivo zou krijgen. Dan zou team Schockemohle/Rath in hun hemd komen te staan, en dat zullen ze zeker willen voorkomen.

Ik vraag me ook af of Edward dat nu nog wel zou doen eigenlijk.
Want als het hem niet lukt om Toot op z'n oude niveau te krijgen, krijgt hij bokt over zich heen. :D

Ohnee, dat is dan allemaal de schuld van Rath natuurlijk. :j

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:35

Hij had dat vast wel willen doen, anders had Glock het niet geprobeerd. Ondanks Bokt :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:36

Mousmous schreef:

Dat is zeker waar. En dan staan ze nog meer voor paal.
Ondertussen ben ik het gezanik rond Totilas wel een beetje moe. Zelfs met al het ongeluk in de wereld kunnen ze er teminste wel een beetje open over zijn, in plaats van elke keer weer come backs aan te kondigen die ze dan weer afblazen. Ondertussen kan je er een soapserie van maken " das leben mit Totilas".

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:37

Mousmous schreef:
Hij had dat vast wel willen doen, anders had Glock het niet geprobeerd. Ondanks Bokt :D

En hoe lang is dat geleden dat Glock dat geprobeerd heeft dan?

Pitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:45

Mousmous schreef:

Bij het dekken.. _O-

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:49

Bizzybijtje schreef:
Al dat gezeik op Rath, die jongen wou die knol niet eens rijden maar wordt gewoon gedwongen.
Als ie daar al niks over te zeggen heeft , heeft ie al helemaal niks te zeggen over de verkoop.

Ja dahag, die "jongen" is een volwassen man en als je iets niet wilt, wil je niet.
Gedwongen, hoe zie je dat voor je? Als jij Toot niet wilt rijden, schrap ik je uit de erfenis?
Dan mag je geen goede paarden meer rijden?

Iedereen begreep waarom o.a Werth op voorhand al bedankte voor de eer, waarom zou niemand dat hebben begrepen van Rath?

Overigens is het artikel wel weer verrassend, not.
Ik zat laatst nog te denken dat we weinig horen, er zullen toch nu onderhand wel plannen gemaakt zijn voor wanneer het rentree zou zijn, maar zoals eerder is gezegd:
sometimes it's not meant to be...

dat rath hetero is trouwens....

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:17

@milou 123

Is nu wel een jaar geleden dat het in een artikel stond. (eurodressage, uitspraak van nicole werner).

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:27

nou dit gaat zo wel erg ver door.... hoeveelste vertraging is dit al?

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:45

Pitch schreef:
Mousmous schreef:

Bij het dekken.. _O-

_O-

zeker als er bokkers twijfelen over R's geaardheid.....

Ohwhhh! :D geintje

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:48

:D maar wel leuk