Engeltje schreef:Gulpje schreef:Het meest opmerkelijke nieuws in dit topic vind ik dat Rath dus blijkbaar hetero is
Misschien is dat de reden waarom het niet klikt. Heeft Totilas gewoon meer met homo's
Rath is veel zu mannelijk fur Totilas!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_clau_1991 schreef:Focus je op de paarden die we wél hebben en niet op welke we niet hebben. Kom op zeg, het is 2,5 jaar geleden dat hij verkocht is. Get over it!
xSlvna schreef:_clau_1991 schreef:Focus je op de paarden die we wél hebben en niet op welke we niet hebben. Kom op zeg, het is 2,5 jaar geleden dat hij verkocht is. Get over it!
Is ohz toch wel duidelijk te zien dat Toot het niet naar zijn zin heeft, althans, niet in de bak, over de rest kan niemand oordelen. Paard topt niet, gebeuren alleen nog foute dingen, logisch dat wij daar over struikelen, de mooiste combi die ik heb gezien is weg en niemand vormt dan een fijne combi en zorgt voor een come back met dit prachtpaard.
Vind het ronduit waardeloos wat gepresteerd word de laatste 2,5 jaar, en dat voor zo een sjiek paard, hoe KUN je het verpesten.
Logisch dat bokt daar over zeikt man.

ben benieuwd of dat toch nog wat wordt xSlvna schreef:Zie je mij dat ergens zeggen? Nee ik persoonlijk heb verwachtingen als ik letterlijk miljoenen onder iemands kont zie. Doe er iets mee als je zo een fortuin in handen hebt, stop er desnoods mee zodat iemand die het wél kan er wél mee presteert.
Zou zelf het paard niet op dat niveau kunnen neerzetten néé, maar zou dan op zijn minst zorgen dat er of geen verwachtingen meer zijn door te zeggen dat niet meer uitgekomen gaat worden (en dan verder zorgen dat het paard plezier heeft, niet zoals ik bij Rath's ritten ziee), of ik zou zorgen dat hij wél zou presteren met een andere ruiter, desnoods onder zijn vorige.
xSlvna schreef:Hoezo niet realistisch? Gebeurd na mijn weten ook wel dat een paard wél van eigenaar wisselt, maar niet van ruiter. En over dat uit de sport halen inprinciepe, is beter dan wat nu gebeurd en qua geld lopen ze niet meer of minder mis, paard presteerd toch al niet meer op zijn vorige niveau.
Mousmous schreef:Glock heeft al pogingen gedaan, maar dat gaat niet lukken. Daarbij zou het de grootste flater zijn als Edward hem dan ook weer daadwerkelijk op zijn oude nivo zou krijgen. Dan zou team Schockemohle/Rath in hun hemd komen te staan, en dat zullen ze zeker willen voorkomen.

Mousmous schreef:Glock heeft al pogingen gedaan, maar dat gaat niet lukken. Daarbij zou het de grootste flater zijn als Edward hem dan ook weer daadwerkelijk op zijn oude nivo zou krijgen. Dan zou team Schockemohle/Rath in hun hemd komen te staan, en dat zullen ze zeker willen voorkomen.
Bizzybijtje schreef:Al dat gezeik op Rath, die jongen wou die knol niet eens rijden maar wordt gewoon gedwongen.
Als ie daar al niks over te zeggen heeft , heeft ie al helemaal niks te zeggen over de verkoop.