Gini schreef:Het gaat mij niet om of het paard opgegeten gaat worden of niet. Een paard kopen en dan het erf van de verkoper oprijden met een slachtvee truck vind ik een gebrek aan respect ja. Ik zou het daar moeilijk mee hebben. Heeft dan nog niets met het slachten op zich te maken (want dat gaat idd niet zo snel gebeuren). Iemand die met een gammele trailer het erf op komt gereden, of met een oud vrachtwagentje waar nog net niet de bodem uitvalt of een trailer waar de stront van de vorige passagiers nog in ligt, dat zijn allemaal tekenen aan de wand voor mij. Degelijk materiaal, zeker bij het vervoer van paarden, is voor mij een must. Je kan natuurlijk overal wel een paard inproppen en hup op weg gaan, maar niet mijn paard. Die gaat op een degelijke paardentrailer of een degelijke paardenvrachtwagen en anders blijft die staan waar die staatMijn mening, mag toch he, dat er andere mensen zijn die hier geen problemen van maken is alleen maar optimaal voor de diversiteit.
Iemand die aan komt met een niet betrouwbaar vervoer middel die krijgt het paard ook zeker niet mee, dan komt die maar terug met z'n slacht vracht wagen die schoon en veilig is.
Mijn mening, mag toch he, dat er andere mensen zijn die hier geen problemen van maken is alleen maar optimaal voor de diversiteit.