Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ninia schreef:Nou Romylover en Xslvna, laat mij dan maar eens zien hoe jullie aan die alwetendheid komen dat galopperen op asfalt niet slecht is voor je paard. Zijn daar studies van? Is er onderzoek gedaan naar de gevolgen op korte en lange termijn, voor de hoeven en gewrichten? Wel eens gedacht aan andere risico's zoals uitglijden? En als ik het goed begrijp, ga je dus in galop over een geasfalteerd fietspad?
Ninia schreef:Nou Romylover en Xslvna, laat mij dan maar eens zien hoe jullie aan die alwetendheid komen dat galopperen op asfalt niet slecht is voor je paard. Zijn daar studies van? Is er onderzoek gedaan naar de gevolgen op korte en lange termijn, voor de hoeven en gewrichten? Wel eens gedacht aan andere risico's zoals uitglijden? En als ik het goed begrijp, ga je dus in galop over een geasfalteerd fietspad?

romyloverrr schreef:het hoefmeganisme is zo gemaakt dat het een goede schokdemepende werking heeft ,
dus ja , het kan prima !
dark_nijnte schreef:Fiffill schreef:In Ierland kunnen ze er ook wat van
[video]http://www.youtube.com/watch?v=oGO-OupENC4[/o]
zo, pardonverbazingwekkend.. niet alleen een feit dat iemand daar zo roekeloos gaat mennen, maar ook het rij-gedrag van die auto's. Gekke Ieren!