spekenham schreef:weet je jij wil gewoon gelijk krijgen ofzo, schei toch uit joh ga iets nuttigs doen.
Over aftekeningen valt toch weinig te discussieren toch?
Over hoe een onderdeel uit de proef gereden wordt is toch echt wel even een ander verhaal, ik zal je even leren
een punt is opgebouwd uit div onderdelen zoals - aanvang oefening, hoe verloopt de oefening en hoe is de eindafwerking. En misschien uit nog wel meer factoren.
Dus daar zitten zoveel factoren in die een punt kunnen beinvloeden, wat kan de beoordeling van afgelopen zaterdag dan nog beinvloeden volgens jou?
Ik hoef geen geen misselijke opmerkingen zoals onderstaande regel, gelukkig hoeven wij geen medelijden want we rijden voor ons zelf lekker mee in de dressuurklassen zo gaan we lekker naar het NK .
volgens mij vind jij t erger dan je kind
....get over it zeg...
t is gewoon een leuk uitje voor je dochtertje zeg ze mocht in de bak bij anky rijden hoe gaaf is dat wel niet voor die kleintjes...ja ze is niet geselecteerd nou jammer dan maar ze heeft toch een leuke dag gehad.
niet iedereen kan zeggen van ik ben bij anky geweest met me pony.
kind heeft waarschijnlijk verder wel een super leuke dag gehad bij anky op stal met haar eigen pony
dus moeders laat t los en wees blij dat je dochter een leuke dag heeft gehad...