Salinero's look-a-like contest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:05

Ik vind bokt op z'n achterste benen krijgen met een simpele mening toch best vermakelijk en nuttig. :D

Wat de beoordeling kan beïnvloeden? Wat dacht je van algehele indruk? Hoe loopt 't beest? Hoe zit de ruiter erop? Oja, lijkt het paard op Salinero? Heeft misschien de ruiter hetzelfde gebit als Anky? :') Hoe groot is de kans dat ruiter en pony stuiterend door IB gaan?

Maak je niet zo druk zeg. Wat wil je dan wel horen? Ja je hebt gelijk en anders niks? :+

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:07

Goof schreef:
spekenham schreef:
weet je jij wil gewoon gelijk krijgen ofzo, schei toch uit joh ga iets nuttigs doen.

Over aftekeningen valt toch weinig te discussieren toch?

Je weet er anders zelf al een pagina mee te vullen >;)
Ik vind dat je je als moeder zijnde wel erg druk maakt om het feit dat je kind niet door is zeg. Als je je om zulke dingen zo vreselijk druk kan maken kun je in het vervolg dit soort activiteiten beter achterwege laten volgens mij.

Dat was exact wat ik eigenlijk niet wilde zeggen... :x
What happened to paardrijden is leuk? Hoe weinig van die kids van 11 zitten er tegenwoordig nog met een lach op hun pony op wedstrijd..
We moeten allemaal winnen, de beste zijn, naar het NK en pony-lief moet op Salinero lijken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:48

spekenham schreef:
Het is wel leuk om daar geweest te zijn maar ondanks dat is het voor de kinderen jammer dat er ook "concurrenten"en ik zeg dit niet serieus maar zo zien kinderen dat wel door zijn terwijl die niet terecht was ,ik had ze gelukkig thuis al goed voorbereid en al heel duidelijk gemaakt dat ze het als een lolletje moet zien en alleen daar rijden gewoon heel leuk is.
Maar is niet leuk als ze steeds zegt als ze een andere geselecteerde ziet, he, die pony lijkt niet eens voor de helft op salinero terwijl mijn pony maar 1 wit voetje mist. dan als moeder kan ik haar alleen maar gelijk geven en de schuld toch maar leggen aan het feit dat er niet zo goed gekeken is tijdens de selectie.

Och, dan hou je het toch op het eerste? Vond dat een prima insteek.
'Heb je lol gehad dat je je pony aan Anky mocht laten zien? Ja? Dan verder niet memmen erover. Punt.'
Zo kappen wij dat hier af, niet verder zeuren over 'ja maar die.. ja maar zij...' Heb je plezier gehad? Dan is het doel bereikt.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:51

Urielle schreef:
spekenham schreef:
Het is wel leuk om daar geweest te zijn maar ondanks dat is het voor de kinderen jammer dat er ook "concurrenten"en ik zeg dit niet serieus maar zo zien kinderen dat wel door zijn terwijl die niet terecht was ,ik had ze gelukkig thuis al goed voorbereid en al heel duidelijk gemaakt dat ze het als een lolletje moet zien en alleen daar rijden gewoon heel leuk is.
Maar is niet leuk als ze steeds zegt als ze een andere geselecteerde ziet, he, die pony lijkt niet eens voor de helft op salinero terwijl mijn pony maar 1 wit voetje mist. dan als moeder kan ik haar alleen maar gelijk geven en de schuld toch maar leggen aan het feit dat er niet zo goed gekeken is tijdens de selectie.

'Heb je lol gehad dat je je pony aan Anky mocht laten zien? Ja? Dan verder niet memmen erover. Punt.'
Zo kappen wij dat hier af, niet verder zeuren over 'ja maar die.. ja maar zij...' Heb je plezier gehad? Dan is het doel bereikt.

_/-\o_ _/-\o_ Dankje Urielle.
Mocht het ooit een keer gebeuren dat ik kinderen krijg, lijkt dit me de perfecte oplossing van dit soort 'problemen'.
Dat gezeur en die afgunst altijd... Bah.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:53

Urielle schreef:
spekenham schreef:

Exact, helemaal mee eens.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:04

spekenham schreef:
weet je jij wil gewoon gelijk krijgen ofzo, schei toch uit joh ga iets nuttigs doen.

Over aftekeningen valt toch weinig te discussieren toch?
Over hoe een onderdeel uit de proef gereden wordt is toch echt wel even een ander verhaal, ik zal je even leren
een punt is opgebouwd uit div onderdelen zoals - aanvang oefening, hoe verloopt de oefening en hoe is de eindafwerking. En misschien uit nog wel meer factoren.

Dus daar zitten zoveel factoren in die een punt kunnen beinvloeden, wat kan de beoordeling van afgelopen zaterdag dan nog beinvloeden volgens jou?

Ik hoef geen geen misselijke opmerkingen zoals onderstaande regel, gelukkig hoeven wij geen medelijden want we rijden voor ons zelf lekker mee in de dressuurklassen zo gaan we lekker naar het NK .

volgens mij vind jij t erger dan je kind :') ....get over it zeg...
t is gewoon een leuk uitje voor je dochtertje zeg ze mocht in de bak bij anky rijden hoe gaaf is dat wel niet voor die kleintjes...ja ze is niet geselecteerd nou jammer dan maar ze heeft toch een leuke dag gehad.
niet iedereen kan zeggen van ik ben bij anky geweest met me pony.
kind heeft waarschijnlijk verder wel een super leuke dag gehad bij anky op stal met haar eigen pony
dus moeders laat t los en wees blij dat je dochter een leuke dag heeft gehad...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 13:37

esmee_akker schreef:
Ik ben er ook geweest met me pony helaas niet door.
Ik heb meer een donkerbruine pony en ze heeft maar 3 witten voetjes en mist de witte neus.
Vind het niet eens zo erg dat ik niet door ben want me pony vondt het bij Anky al eng laat staan bij indoor Brabant :'). Ik vond het alleen al super leuk dat ik er naar toe mocht. Ik ben 2x te zien op het filmpje alleen niet duidelijk.

Jammer meid! Maar ik vind dit een super sportief en tof bericht van je +:)+ daar kunnen veel mensen van leren, je hebt een hele goede instelling :j

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:06

Dr is 1 in 't filmpje die lijkt er ook nog echt op ook :')

karijn

Re: Salinero's look-a-like contest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:12

Een leuk initiatief voor de Anky-fans en Anky's in spe.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:28

Wat een leuk idee! Dat is toch een droom die uitkomt voor kinderen? Helemaal als ze dan ook nog eens door zijn! Leuk dat ze het gedaan hebben :)

vuurneon schreef:
Teleurstelling is altijd sneu als je zo jong bent :j

Volgens mij niet alleen als je jong bent :=

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:39

Er zijn 2 van mijn leskinderen naar toe geweest,1 is er door.
Met een B pony zonder aftekeningen en zwart.
Maar die kan lopen als een tierelier en het is een super leuke combi.
Haar oudere zus was niet door,maar ze hebben toch een plezier gehad!

Ik vind het super leuk voor die kinderen,alleen al om eens daar te mogen rijden moet al geweldig zijn voor die kids.
Ik ben benieuwd naar de presentatie op indoor Brabant!

love_Jojotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:21

leuk toch een mini Salinero met een mini Anky op een mini olympische spelen :o . ik zie het al voor me :D

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:13

Mijn pony is dooor *\o/*

mamavrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:22

Heb alles even gelezen, toen schoot me meteen dat programma tebinnnen todlers en tiara's.
Maar dan met paarden pppffff.

mamavrend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:24

Het is toch geweldig voor de kinderen om dat mee te maken. Ongeacht of je door bent of niet.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:41

Ik vind het een heel leuk idee!

Niet iedereen kan natuurlijk door zijn, maar zo te lezen hebben de meeste dat sportief opgepakt :)
En voor degene die zich druk maken over hoe er beoordeeld werd; volgens mij werd er gezegd dat het juist niet alleen om de aftekeningen ging... De rest is al gezegd.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:23

We hadden de oproep helemaal gemist. Jammer, want mn dochter had zeker meegedaan met onze pony. (Alhoewel hij maar 3 witte voeten heeft hihi).
Ik zag er trouwens pony's bij die beter aan een Totilas lookalike wedstrijd mee hadden kunnen doen (qua bouw dan).

Om een indruk te krijgen van de onze...
Afbeelding

Afbeelding

Kan ook heel best bewegen (zeker als Anky erop zou zitten :D :D :D )
Maar wat vinden jullie, Zou ie een kansje hebben gemaakt?