Pony ondanks reddingspoging overleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:43

"Men" heeft dat dus uit de mond van de eigenaar:
Citaat:
De reactie van de eigenaar beperkte zich tot: "Oh, die gaat dood, de andere is maandagavond al overleden". Hij had geen dierenarts laten komen en was dat ook nu niet van plan.

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:42

En wij nemen dat klakkeloos aan.
?
Kan ook de interpretatie van de journalist geweest zijn..? Was jij erbij?

Ik praat niks goed, maar oordeel niet over dingen waar je te weinig kennis over hebt.

Shirley

Re: Pony ondanks reddingspoging overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:46

Pardon ??

Ik lees wat er staat en dat is erg genoeg ... jij blijft het blijkbaar op de één of andere manier opnemen voor deze man ... ken je 'm soms ?

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:11

Ik zeg niks goeds over deze man, simpel weg omdat ik niks van deze man weet en ik ken hem niet nee. Ik reageer slechts op reacties die gegeven worden en die vind ik nogal ongepast. Als je er meer over weet en je kent de achtergrond mag je dat best met ons delen, wie weet deel ik dan misschien jouw mening wel, maar zo maar wat over iemand roepen (heb het niet over jou maar andere reacties voornamelijk) zonder dat je daar genoeg kennis van hebt, lijkt me nogal getuigen van domheid. De reacties zijn meteen zo bevooroordeeld. Tenzij jij meer weet dan ik?

Shirley

Re: Pony ondanks reddingspoging overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:19

Oh, nou wordt het helemaal mooi, dus jij durft degenen die deze man veroordelen op hetgeen vermeld wordt dom te noemen ?
Aartje, schei even uit met dit soort vervelende reacties te plaatsen, alsjeblieft ?

Niemand was erbij, iedereen gaat uit van hetgeen wordt vermeld en jij bent de enige die er blijkbaar excuses voor wil blijven verzinnen ... prima !

Ik wil dat soort mensen helemaal niet begrijpen, ik hoef de achtergronden niet te weten, want er is niets, maar dan ook niets wat dit rechtvaardigt :(

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 18:55

Ik denk dat veel mensen het met me eens zijn dat je niet zomaar iedereen kunt veroordelen als je het hele verhaal niet kent. Dat is alles wat ik zeg. Er worden hier dingen geroepen die ik nogal ver vind gaan voor iets waarvan je zo weinig voorkennis hebt (Ik heb het dan niet over jouw reacties). Daarnaast zeg ik dat ik alleen maar bang ben dat door de reddingsactie het dier waarschijnlijk nog langer geleden heeft. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik snap niet wat jij zo storend vind aan mijn reactie?

En BTW. Ik zei het van domheid getuigen als je iets roept over iemand terwijl je die situatie niet precies kent. Dat noemen we vooroordelen. En een vooroordeleel betekend iets over iets of iemand vinden nog voor je er informatie over hebt verkregen. En het ontbreken van kennis/wijsheid noemt men in de volkmond 'dom' ja. Ik zeg niet letterlijk dat die personen ook dom zijn. Dat is wat anders.