Door haar man de advo opgegeven
..omg.
ik denk idd dat het om de aandacht gaat maar ben bang dat deze famillie zichzelf in de vingers gaat snijden.
En als advocaat zijnde: ik zou hem niet willen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frangelica schreef:Cannac schreef:Is dat een vraag of hebben zxe dat echt gedaan?
als je de reakties leest op youtube kun je lezen dat er geknipt en geplakt is...er is daar meer voorgevallen maar dat hebben ze dus tegen gehouden.
Pletje123 schreef:Nee, dat is Schelstreate.Is het die?! Hij schrijft ook voor de Paardenkrant toch?
Sammyoo schreef:Pff, je zou zonder te weten waar je mee te maken krijgt een pony aan deze mensen verkopen.
Laten we maar uitkijken met onze mening hierover te ventileren. Straks staan wij in het beklaagdenbankje. Nu ik daarover nadenk, zou dat de reden zijn waarom een aantal posts van vanochtend zijn verdwenen?
yvonnepuntnl schreef:Pletje123 schreef:Nee, dat is Schelstreate.Is het die?! Hij schrijft ook voor de Paardenkrant toch?
http://horses.nl/categorie/ondernemen/juridisch/
Zo'n Wensink neem je toch niet serieus? Ik heb met open mond naar die editie zitten kijken.
Al pikte die vrouw het wel sportief op, op die video. ArjenDL schreef:Als dit wel tot een zaak komt zou het mij niets verbazen als er een schikking komt.
De schade die Wensing claimt afwegen tegen de schade die de verkoper nu heeft door met naam in de krant te staan.
Uiteindelijk brengt Wensing zichzelf zakelijk wel schade toe. Iedereen uit dit topic denkt nu wel 10 keer na of ze Wensing nu zouden inschakelen als ze zelf een juridisch probleem hebben..
bigone schreef:Of iedereen gaat aan de kant staan van de verkoper aangezien Wensing zich hier imo echt ondoordacht en een beetje arrogant gedraagt. Soms win je soms verlies je en toch wil ik wel eens weten of de pony bij aankoop gekeurd is want dat word nergens duidelijk. Mocht hij niet gekeurd hebben dan moet Wensing niet zo hoog van de toren blazen en zo ja, dan moet hij bij zijn keurende da zijn en niet bij de verkoper.
Nikka schreef:bigone schreef:Of iedereen gaat aan de kant staan van de verkoper aangezien Wensing zich hier imo echt ondoordacht en een beetje arrogant gedraagt. Soms win je soms verlies je en toch wil ik wel eens weten of de pony bij aankoop gekeurd is want dat word nergens duidelijk. Mocht hij niet gekeurd hebben dan moet Wensing niet zo hoog van de toren blazen en zo ja, dan moet hij bij zijn keurende da zijn en niet bij de verkoper.
Ben ik het helemaal mee eens.
Love_Swing schreef:Ik vind het inderdaad toch wel erg raar. En ook eerder genoemd, waarom is dit nieuws? Hoe vaak gebeurt dit? Sowieso wel rond de 50x per jaar, schat ik. Ik weet niet wat ik hier van moet vinden, want het is aan de ene kant eigen schuld, als ze de pony niet hebben gekeurd (kan zijn van wel, maar word nergens duidelijk). Maar ik vind het ook wel een beetje heel erg l*llig van die verkoper. Zorg dan dat de pony écht gezond is, als je hem verkoopt.
Maar dan denk ik ook, als dat paard zoveel prijzen heeft gewonnen en een goede sportpony is, waarom verkoopt hij de pony dan aan een meisje van 10, die (misschien, weet ik ook niet) gebrek aan kennis van paarden & paardensport heeft?
Arme pony.. Lijkt me ook zo vreselijk, als ik als pony zo verkocht zou worden. Ziek, een nieuwe plaats die ik niet ken, nieuwe mensen die ik niet ken. Ik zou het niet leuk vinden.