Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:waarom zoveel burgers weg gooien terwijl er meer dan genoeg mensen blij mee gemaakt kunnen worden die geen cent te makken hebben om een lekkere burger te kopen.
dan denk ik echt van waar gaan we heen met de wereld alleen vanwege t woord paard in een burger word er gelijk met voedsel gegooit.
en voor de mensen die gelijk niet meer burgers eten wat vonden jullie van de burger voordat het woord PAARD er in voor kwam..
volgens mij was het voor het woordje super lekker en at je em gewoon op.
mij boeit t echt niet of t nou van een koe,kip,varken,geit of paard af komt..
zolang t lekker is eet ik t gewoon op..
spicegirl schreef:"waar het gebeurd weten ze niet " ..kom nou !![]()
![]()
achteraf kan het er nooit meer bij gedaan worden. daar waar ze het vlees malen/mengen en voor het de verpakking/vriezer in gaat. heel simpel..
Fred_Kroket schreef:Musiess schreef:Nee ik wil gewoon geen paardenvlees eten.
Stel dat het een paard is wat ik naar de slager heb gebracht.. nee voor mij niet.
Je hebt waarschijnlijk al lang en breed paard achter je kiezen... in elke kroket, burger of frikadel zit paard....
bigone schreef:Je hebt waarschijnlijk al lang en breed paard achter je kiezen... in elke kroket, burger of frikadel zit paard....
spicegirl schreef:@bartjeminous -"..Ergens is iets of iemand paardenvlees aan het toevoegen in de burgerindustrie. Maar waar het gebeurt is nog een mysterie. “..
ik bedoelde deze quote!
maar als ze niet weten waar dat vlees vandaan komt, wie zegt dan , dat het gekeurd vlees is ? en geen afgekeurd paardenvlees.
spicegirl schreef:@bartjeminous -"..Ergens is iets of iemand paardenvlees aan het toevoegen in de burgerindustrie. Maar waar het gebeurt is nog een mysterie. “..
ik bedoelde deze quote!
maar als ze niet weten waar dat vlees vandaan komt, wie zegt dan , dat het gekeurd vlees is ? en geen afgekeurd paardenvlees.
spicegirl schreef:scheelt dat ik maar heel weinig vlees eet, en alleen runddenk ik
(zal ook wel wat mis mee zijn, ongetwijfeld)
ik denk dat dat geld voor de hele voedings-industrie.