Daarnaast, als mijn paard een kind trapt om wat voor reden dan ook, dan zorg ik dat ik bij dat kind blijf tot er hulp is. Dat is normaal gedrag. Gewoon op je paard blijven zitten en doorrijden is niet ok! Hoe dan ook is het JOUW paard die iemand verwondt. Jij bent als ruiter op de openbare weg met je paard en je paard is jouw verantwoording.
Bovendien, voor iedereen die hier weer roept dat de ouders fout waren omdat ze hun kinderen zonder toezicht lieten spelen, vraag ik me af of jullie ouders altijd je handje vast hebben gehouden?
De mijne niet, ik speelde ook met mijn vriendinnetjes buiten en ik bleef niet bij de voordeur hoor!
Dan lees ik hier over een drukke straat. Waar dat vandaan gehaald wordt snap ik ook niet. Hoe weten jullie dat dit een drukke straat betreft?
Deze ruiters mogen ze wat mij betreft het vel over de oren trekken. Ik hoop dat dat kind MINSTENS 25 duizend euro casht aan smartengeld! Ze is waarschijnlijk voor haar leven getekend, haar hele gezicht lag in puin! Wat Kugger ook zegt, bokt op zijn best!