Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pletje123 schreef:Het maakt niet uit of hij wel of geen Kampioen is hoor, althans voor ons niet. Wij geloven in hem en zijn kwaliteit! We zijn dolblij dat hij naar het onderzoek mag. Wij zijn gewone particulieren en Floris is het tweede veulen wat we gefokt hebben en het eerste zelf gefokte paard wat we aanbieden bij het KWPN. Geloof me, dan ben je al helemaal door het dolle als je paard zo ver komt![]()
En over smaak valt niet te twisten.
En terecht gefeliciteerd! Het is zoieso al heel wat om zo ver te komen, laat staan dat het eigen fokproduct is en vanuit particulier.
Ik was al op zoek gegaan naar topics over de HK om te zien hoe ie het gedaan had. Mag je zeker trots op zijn!
zeker als ze wat bloed hebben. Hij heeft niet alleen een fijne draf, ook zijn galop is erg fijn! Vader Negro geeft veel power mee en zijn moeder heeft het ook. Floris vond het in Den Bosch nog spannend. Hij kan écht apart lopen, ik hoop dat hij dat straks in Ermelo laat zien.
Al hadden we goede hoop, maar het moet altijd nog even blijken
Het onderzoek vind ik ook spannend hoor.. het komt er wel op aan. Hij moet onder het zadel dressuren en springen en daarnaast ook nog voor de wagen.