Lesgevende Schalkhaarder veroordeeld voor ontucht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Re: Lesgevende Schalkhaarder veroordeeld voor ontucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:55

Heb ik gedaan.. Dan nog.. :n

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:00

Nine, ik vind je reactie ongepast. Moeder van het slachtoffer heeft uitgelegd dat haar dochter bij de man thuis mocht slapen i.v.m. een jacht. Dat die vent dan besluit om het kind mee naar een hotel te nemen, kun je niet zien aankomen. Mogelijk heeft de dader het kind bedreigd o.i.d., dat hij haar familie iets aan zou doen als ze wat zou zeggen bijvoorbeeld. Kan me voorstellen dat zo'n meisje daar flink bang van wordt.

Moeder en gezin, heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie ooit nog mensen weer durven te gaan vertrouwen, maar dat heeft tijd nodig. Succes daarbij!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:44

Zeker is dat meisje bang.. ik leg ook geen enkele schuld bij het meisje.. ook niet bij de ouders.. maar je hoort t tegenwoordig steeds en steeds meer.. ik zou t persoonlijk gewoon echt niet doen.. ook bij zo iemand thuis laten slapen vind ik persoonlijk gewoon zeer ongepast, ongeacht welke reden..nogmaals, ik leg geen schuld bij niemand.. t is vreselijk, ook voor de ouders, maar je hoort tegenwoordig gewoon TE veel..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 11:39

Edit; blijkbaar vergeet begrepen??
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 04-02-13 11:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:42

Ik denk dat Nimber bedoelt dat ze JOU niet kent, Joyce ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:42

Nimber zegt dat ze jou niet kent. Je leest het verkeerd....
Beetje overtrokken reactie van je :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 04-02-13 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 11:46

Nouja, ik vond het al een vreemde reactie van Nimber..... maar heb hem juist paar keer overgelezen, en als je letterlijk zegt 'ik ken de veroordeelde niet maar TS ook niet' dan vind ik het vrij logisch dat je dat even zo zeer op de manier kan begrijpen, zoals ik die uitspraak begreep. (ik ken de veroordeelde niet, maar TS kent de veroordeelde ook niet).

Dan zou ze moeten zeggen: 'ik ken de veroordeelde niet, maar ik ken TS ook niet'.
Dat is een heel stuk duidelijker zijn, en voor minder interpretaties vatbaar.

Maar goed, heb m'n reactie aangepast, wellicht bedoeld Nimber het idd zoals jullie dat denken.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:27

Ik zou niet weten wat ik anders had moeten denken? Jij zegt dat Schalkhaar zo'n klein dorp is en dat iedereen elkaar kent, ik woon er ook.
Ik ken jou niet (jij bent de topic starter toch???) en zowel het meisje waar het bericht over gaat en diegene die veroordeeld is niet. Zo klein is het dorp helemaal niet.Daarnaast plaats jij een link in het klets topic uit deze regio dat wij allemaal in dat topic diegene wel kennen.
Dat is dus niet zo. :) Is het zo wat duidelijker voor je?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 20:11

Ik vatte je post anders op dan dat jij het blijkbaar bedoeld had. Maar snap nu wel hoe je het bedoelde ja. :)

Overigens, ik heb de link idd in het DEO topic gezet, maar zéker niet met de toevoeging dat jullie diegene allemaal wel zouden kennen ;) Lees 't maar eens terug, dat zou ik er echt niet zomaar neer zetten.

tasoyafe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:24

nine1987 schreef:

ik vind wel dat dit een makkelijk oordeel is, nog iets meer achtergrond info dan...
ikzelf heb daar toen ik 18 was een jaar gewoond, ben daar altijd blijven rijden met tussenposes.
Toen mijn dochter baby was, sliep zij in huis, zijn vrouw lette dan op mijn dochter en ik reed dan paard, ging ruim 11 jaar goed, mijn dochter heeft daar ook leren paardrijden geen vuiltje aan de lucht, totdat dit naar buiten kwam.
Nogmaals ik vertrouwde die man als mijn eigen vader. En zou jij je kinderen ook niet met een gerust hart naar haar ópa' sturen om te logeren?
Ik wist niet beter dat de vrouw des huizes ook thuis was, maar helaas

zo, misschien kun je er nu vanuit zomaar een moeders gezichtspunt iets zachter over oordelen en begrip voor opbrengen.

Dit is niet om je aan te vallen, maar meer om begrip te kweken van hoe het kan lopen.

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:37

Ik volg dit verhaal ook omdat ik lang in Schalkhaar gewoond heb. Wat moet het verschrikkelijk zijn om erachter te komen dat iemand, die je zo vertrouwd, zoiets je kind aandoet...onvoorstelbaar. Ik vind het jammer dat tasoyafe hier wordt aangevallen..het is zo makkelijk om te oordelen als je de situatie niet kent.... Ik vind dat de reactie van haar hierboven alles verduidelijkt. Heel veel sterkte.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:01

tasoyafe schreef:
nine1987 schreef:

ik vind wel dat dit een makkelijk oordeel is, nog iets meer achtergrond info dan...
ikzelf heb daar toen ik 18 was een jaar gewoond, ben daar altijd blijven rijden met tussenposes.
Toen mijn dochter baby was, sliep zij in huis, zijn vrouw lette dan op mijn dochter en ik reed dan paard, ging ruim 11 jaar goed, mijn dochter heeft daar ook leren paardrijden geen vuiltje aan de lucht, totdat dit naar buiten kwam.
Nogmaals ik vertrouwde die man als mijn eigen vader. En zou jij je kinderen ook niet met een gerust hart naar haar ópa' sturen om te logeren?
Ik wist niet beter dat de vrouw des huizes ook thuis was, maar helaas

zo, misschien kun je er nu vanuit zomaar een moeders gezichtspunt iets zachter over oordelen en begrip voor opbrengen.

Dit is niet om je aan te vallen, maar meer om begrip te kweken van hoe het kan lopen.

In deze context begrijp ik t idd veel beter.. vergeef me in dit geval mijn botte oordeel, maar probeer de OP eens objectief te lezen.. dan krijg je al snel hetzelfde gevoel.. ik wens jou en je dochter veel sterkte toe..

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 00:31

Je moet niet alles geloven wat de kranten schrijven he? Ook die maken fouten ;)