hutch84 schreef:ik ben jaren geleden , redelijk vaak op deze stalling geweest,
er stonden toen een aantal goede bekende , met de kennis uit die tijd moet ik zeggen dat ik het niet gek vind dat een paard niet gemist werd.
toen klaagde meerdere mensen over de chaos qua zorg, voor de paarden, ook hadden de ouders ruzie met hun dochter wat regelmatig hoog op liep terwijl je dan als klant ook in de stal was. ( ik ben zelf een keer ervoor weg gegaan )
maar ik spreek nu over de tijd 2006/2007/2008
wat niet weg neemt dat het erg verschrikkelijk is als je paarde verdwenen is, ik zelf hem wegens relatie sfeer ook met die angst rond gelopen en besloten toen mijn paard te verhuizen naar een andere stalling
het zou wel fijn zijn als er bevestig werd of het paard inderdaad gevonden is of dat het een mis verstand is
sorry hoor maar wat heeft dat er mee te maken? Dit is jaren geleden, hun dochter is uit huis, en ik weet dat de paarden daar gerust goed verzorgd worden dus vind dit een beetje zwart maken van de mensen.
Er had ook al iemand gezegd dat de pensionklanten onderling moeten regelen qua binnen en buiten zetten dus dan zou je eerder met het vingertje naar hun moeten wijzen ipv de staleigenaar.