Paard met trailer gestolen in Rilland *update: terecht*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:40

Annickkii schreef:
Lekker makkelijk dat gespeculeer hè!
Ik ken deze vrouw persoonlijk en zij is geen pensionstalling maar puur voor dr zelf en kinderen paarden heeft.
En ik weet dat hun altijd goed voor de paarden zorgen, maar geef eerlijk toe niemand staat 24/7 bij z'n paard te kijken of ie niet gestolen word, kom op hè.
Dit is pure pech voor de mensen en hoop dat het paard snel terecht komt want deze vrouw en kinderen geven alles voor hun paarden!

wat erg zeg, ik hoop dat ze het paard (snel) weer vinden!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:43

Kan zijn dat de dieven het huis een tijdje in de gaten hebben gehouden om het ritme te zien, dat bijv kinderen naar hun hobby moeten samen met moeders, zoals voetbal of hockey en zij de kans hadden om een trailer aan te koppelen en paard te pakken. Het is zeker niet ondenkbaar, bijna alles kan gestolen worden. Dieven zijn slimmer dan je denkt, uitgestippeld hoe lang ze er mee bezig zouden zijn en op welke moment het het beste was en genoeg tijd hadden.

minka

Re: Paard met trailer gestolen in Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:44

Paard schijnt alweer terecht te zijn gelukkig :)

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:44

FIjn!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:45

Schijnt?

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:54

minka schreef:
Paard schijnt alweer terecht te zijn gelukkig :)

Vertel......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:00

Ik ben ook benieuwd, mijn moeder wist overigens van niks en staat bij Addie zelf ook niks op haar Facebook over dat een paard gestolen is of terecht is.
Deze vrouw is namelijk een vriendin van mijn moeder, maar kan niet missen dat het om haar gaat.

Novum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:11

beste allemaal ,

Ik hoop van harte dat het paard terecht is en geen schade heeft :(

en aan alle bijdehandjes die het nodig vinden om een paard af te kraken, wat is er mis met jullie??

Sorry hoor, maar gaat om een prachtig dier, iemand zijn paard, zullen we met zijn allen bij de kern en de ernst van het verhaal blijven en kijken hoe we iemand kunnen helpen ipv opmerkingen te plaatsen die echt niet fijn zijn als het jouw paard betrof!

Wat een schrik zeg!!

Sterkte toegewenst aan alle betrokken partijen ongeacht wat het verhaal is

DuoZiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:40

Zou er niet aan moeten denken , wat een nachtmerrie !

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:42

Toen ik op zoek was naar stalling heb ik contact gehad met de mensen van deze stal. Zij gaven aan dat binnen en buitenzetten in overleg door de pensionklanten onderling gebeurd.

Kan dus best dat de eigenaren van de stal overdag gewoon werken of andere bezigheden hebben. Er zijn zat stallen waar niet de hele dag door toezicht is.

Ik hoop dat het inderdaad waar is dat het paard weer terug is, zou fijn zijn!

DuoZiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:43

Vraag me eigenlijk af hoe je een paard zomaar kan stelen ivm met dat je een paard zonder papieren niet eens kan verkopen enz.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:48

Ifor Williams trailers zijn via de fabrikant op te sporen, die hebben een chip ofzoiets erin geplaatst. Als ze de trailer kunnen opsporen, kunnen ze het paard misschien ook wel vinden

TeQuieroOZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:50

ik heb het al gedeeld op fb, woon in zeeland en kreeg het binnen van iemand die ze kende

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:51

Neroh schreef:
beste allemaal ,

Ik hoop van harte dat het paard terecht is en geen schade heeft :(

en aan alle bijdehandjes die het nodig vinden om een paard af te kraken, wat is er mis met jullie??

Sorry hoor, maar gaat om een prachtig dier, iemand zijn paard, zullen we met zijn allen bij de kern en de ernst van het verhaal blijven en kijken hoe we iemand kunnen helpen ipv opmerkingen te plaatsen die echt niet fijn zijn als het jouw paard betrof!

Wat een schrik zeg!!

Sterkte toegewenst aan alle betrokken partijen ongeacht wat het verhaal is

Nou inderdaad zeg! Wat onbeschoft.. Ik zou hun reactie wel eens zien als hun eigen paard opeens niet meer op stal staat. Hoe ze zullen reageren als een ander dan zegt: wie zou er nu zo een paard willen stelen?

Ontopic: Hopen dat het waar is dat het dier weer terecht is! Wat moet het erg geweest zijn voor de eigenaar...

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:14

ik ben jaren geleden , redelijk vaak op deze stalling geweest,
er stonden toen een aantal goede bekende , met de kennis uit die tijd moet ik zeggen dat ik het niet gek vind dat een paard niet gemist werd.
toen klaagde meerdere mensen over de chaos qua zorg, voor de paarden, ook hadden de ouders ruzie met hun dochter wat regelmatig hoog op liep terwijl je dan als klant ook in de stal was. ( ik ben zelf een keer ervoor weg gegaan )
maar ik spreek nu over de tijd 2006/2007/2008
wat niet weg neemt dat het erg verschrikkelijk is als je paarde verdwenen is, ik zelf hem wegens relatie sfeer ook met die angst rond gelopen en besloten toen mijn paard te verhuizen naar een andere stalling
het zou wel fijn zijn als er bevestig werd of het paard inderdaad gevonden is of dat het een mis verstand is

8386

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:15

Het maakt niet uit hoe je paard er uit ziet .
Als het om jou paard gaat is dat verschrikkelijk.
Het is overigens heel makkelijk om tegenwoordig wat bij manege's mee te nemen.
Er lopen rare mensen rond tegenwoordig,bij ons gebeurd niet anders dan dat wij spullen kwijt zijn.
Gelukkig geen trailers en paarden,wil die gene dat ook sterkte toe wensen
Hoop dat het paard gauw terug gevonden wordt

TeQuieroOZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:43

ik heb net gelezen op facebook dat het gestolen paard weer terecht is

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:47

waar heb je dat gelezen???

TeQuieroOZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:55

Op facebook

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:58

dat snap ik de eerste keer ook al !
alleen veel bekende van mij hebben de link gedeeld van mvr lobbenzo maar op haar post is nog niet te lezen of paard terug gevonden is.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:05

het is bij ons om de hoek, en dan maak ik mij toch wel zorgen.. er worden best wat paarden gestolen en door verkocht richting spanje e.d.

bij ons kwamen 2 meiden met een grijs 2 paards vrachtautootje ook even een paard ophalen onbekende voor ons dus ik vroeg ze of dat de eigenaar er vanaf wist en appte die persoon ook maar gelijk even.. gelukkig wist die gene ervan..maar het gebeurt heel vaak dat er onbekende mensen voor pensionklanten op stal komen en een trailer aankoppelen en dan een paard uit stal trekken..vaak genoeg gaat het goed maar zo gaat het dus ook met een paar stelen.

veel te makkelijk.

sneu voor de eigenaar maar hoop toch wel dat het paard snel terug komt.

TeQuieroOZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:06

Ik snap je
maar ik ga niet zeggen van wie ik het heb gelezen, dat vind ik prive. ik weet niet of zij er blij mee is.
Er stond in iedergeval dat het paard is terug gevonden.
misschien is het onzin, maar dat weet ik niet ken de eigenaaren ook niet.
misschien heeft mvr lobbenzo niks geplaats omdat het paard maby net gevonden is ofzo.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:08

edit: ik lees dat het paard terecht is.. goed om te lezen.. als het daadwerkelijk zo is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:27

hutch84 schreef:
ik ben jaren geleden , redelijk vaak op deze stalling geweest,
er stonden toen een aantal goede bekende , met de kennis uit die tijd moet ik zeggen dat ik het niet gek vind dat een paard niet gemist werd.
toen klaagde meerdere mensen over de chaos qua zorg, voor de paarden, ook hadden de ouders ruzie met hun dochter wat regelmatig hoog op liep terwijl je dan als klant ook in de stal was. ( ik ben zelf een keer ervoor weg gegaan )
maar ik spreek nu over de tijd 2006/2007/2008
wat niet weg neemt dat het erg verschrikkelijk is als je paarde verdwenen is, ik zelf hem wegens relatie sfeer ook met die angst rond gelopen en besloten toen mijn paard te verhuizen naar een andere stalling
het zou wel fijn zijn als er bevestig werd of het paard inderdaad gevonden is of dat het een mis verstand is

sorry hoor maar wat heeft dat er mee te maken? Dit is jaren geleden, hun dochter is uit huis, en ik weet dat de paarden daar gerust goed verzorgd worden dus vind dit een beetje zwart maken van de mensen.
Er had ook al iemand gezegd dat de pensionklanten onderling moeten regelen qua binnen en buiten zetten dus dan zou je eerder met het vingertje naar hun moeten wijzen ipv de staleigenaar.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:34

jij jou mening ik de mijne. .