femiaans schreef:Ik heb geen naam genoemd , ik heb het over een fijn gereden paard in het algemeen. Ik ben dus geen aanhanger van wie dan ook, maar ik kan alleen genieten als ik een fijn gereden paard zie. (En die zie ik sowieso niet in het tweede filmpje. Over het eerste filmpje laat ik me niet uit, het tweede is namelijk als voorbeeld neergezet hoe het zogenaamd zou moeten, terwijl dat een regelrechte aanfluiting is)
Verder vind ik het persoonlijk zeer onbeschoft dat de term "bek houden" maar blijft vallen.
En ja, ik blijf het vreemd vinden dat talentloze hobbezakken zoveel kritiek hebben op mensen die (misschien op hun eigen wijze) hun ziel en zaligheid in de paarden leggen. (wederom, uitzonderingen daar gelaten, natuurlijk zijn er mensen die goed en fijn kunnen rijden.Maar als mensen een voorbeeld nemen aan het tweede filmpje als zijnde zo vreselijk goed, verteld mij dat genoeg over het beeld van bepaalde mensen)
Verder distantieer ik me maar weer uit dit topic, ik heb altijd een beetje een "sekte"gevoel als er op zo`n grove manier de AR wordt verdedigd.
Kortom: film 1 is beter? Of weet je diep van binnen zelf ook wel dat film 1 een stuk beroerder is dan film 2

zijn met zo ruiter

nogmaals, het is ook niet my way , maar ik kan er een beetje slecht tegen als mensen zo lang ergens over blijven zagen. dat punt over dit filmpje is ondertussen wel gemaakt
Helemaal mee eens!