Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikkedus schreef:Een vriendin van mij had het verzoek om haar new forest pony te verkopen voor Amalia. Ze heeft het niet gedaan. Er kwam speciaal iemand van de koninklijke stallen naar stal om haar te spreken. Ze hadden de pony gezien tijdens een wedstrijd.
liliekska schreef:ikkedus schreef:Een vriendin van mij had het verzoek om haar new forest pony te verkopen voor Amalia. Ze heeft het niet gedaan. Er kwam speciaal iemand van de koninklijke stallen naar stal om haar te spreken. Ze hadden de pony gezien tijdens een wedstrijd.
Stond de pony wel te koop? of ook niet. als hij niet te koop stond lijkt het mij een tikkeltje onzin.
De koniging heeft wel meer lef dan ik want ik zo het niet durven, met zo'n bloedgang over het strand

Dees schreef:Ik snap dit topic gewoon niet:
Die prins heeft óók:
* schaatsen
* voetbal
* tennis
* skieën
"in de genen".
En vast nog wel wat sporten, hij heeft de kansen (gehad) om van alles te kunnen proberen.
Gaan sites van dat soort sporten nu ook roepen dat hij hun sport in de genen heeft?
) prins.. musiqolog schreef:Dees schreef:Ik snap dit topic gewoon niet:
Die prins heeft óók:
* schaatsen
* voetbal
* tennis
* skieën
"in de genen".
En vast nog wel wat sporten, hij heeft de kansen (gehad) om van alles te kunnen proberen.
Gaan sites van dat soort sporten nu ook roepen dat hij hun sport in de genen heeft?
Vast wel, en weet je waarom? Die sportbonden zijn waarschijnlijk erg blij met een als sportgek bekend staande koning.
)