Amazone uit Nepal schokt met paardenmishandeling op internet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 14:19

Heb er gewoonweg geen woorden voor... heb ook getekent tegen dat.. mens kan je t niet noemen,monster?

Ik vind als jij paarden verrot schopt en slaat en weet ik t wat je met dat bit in de mond aan t trekken en schokken bent paardrijden noemt? En training? bedoel kom op... Niet om t 1 of ander, of te verwensen maar ik vind dat zulke mensen in t algemeen ammanooit never niet meer een paard of dergelijk dieren mogen verzorgen rijden of trainen of in bezit hebben

Hoop dat karma toch ooit eens terugslaat...

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 14:19

funnyhorses schreef:
... Ik snap ook niet dat er in haar omgeving niemand is die ingrijpt. |o

Omdat dat waarschijnlijk niet kan? Ze is volwassen en blijkbaar zijn de regels daar niet zo streng als dat ze hier zijn en kunnen de mensen om d'r heen dus niks doen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 14:35

Op dat ene filmpje met die Fries rijd er ene doodleuk omheen alsof er niks aan de hand is. >;) |o
Ik had dr allang een zetje gegeven tijdens het langsrijden!!! ~~}>
Wat is de wereld toch vol met debielen he?Ik sta hier weg te smelten omdat mn fjord me een lik over mn wang geeft uit zichzelf <3 en elders word het daglicht uit de dieren geslagen. |(
Wat een verknipte wereld. :r

Ik mag hopen dat ze een keer zo eraf gesodemieterd word dat ze nooit meer opstaat!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:08

funnyhorses schreef:
Op dat ene filmpje met die Fries rijd er ene doodleuk omheen alsof er niks aan de hand is. >;) |o
Ik had dr allang een zetje gegeven tijdens het langsrijden!!! ~~}>
Wat is de wereld toch vol met debielen he?Ik sta hier weg te smelten omdat mn fjord me een lik over mn wang geeft uit zichzelf <3 en elders word het daglicht uit de dieren geslagen. |(
Wat een verknipte wereld. :r

Ik mag hopen dat ze een keer zo eraf gesodemieterd word dat ze nooit meer opstaat!

Ik zou zelf eens een flinke jaap met mn zweep geven. Schrikt dr paard dan miss wel van, maar die krijgt dan wel de kans om haar eraf te gooien..
(in der nek ofzo...) Dan is ze vast wel fftjes zoet...

Aan de andere kant denk ik dat als zo'n paard het echt wil, deze echt wel een kans weet te vinden om te ontsnappen aan de ellende op zijn rug, en in zijn mond...
Vroeg of laat treft ze het verkeerde paard, dat het bit weet vast te pakken, en zo hoog mogenlijk weet te bokken. Of zich zoals al in t topic genoemd, zich omver laat vallen.
En desnoods een die weet te ontsnappen aan het weet ik het wat wat zijn hoofd naar beneden houd, en toch omhoog weet te komen.
Er valt niks anders te doen, dan dat ze gepakt word....

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:22

Nepal... tsja.. in zulke landen doen ze alles met geweld...

Brievenbus

Re: Amazone uit Nepal schokt met paardenmishandeling op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:26

De filmpjes die ze 'liked' op youtube zijn ook niet niks :x

Walgelijk. :r

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:33

die vrouw is echt niet goed bij dr hoofd, ik zag ij een flimpje een comment van dr staan: i don`t like horses, i only love to ride them hard... deze kickt er gewoon op om paarden hard te slaan en te schoppen... zo komen er dus die angstige dieren in de wereld... walgelijk gewoon...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:34

Bah wat walgelijk. Opsluiten dat soort gestoorden. En die opmerking: Het beste uit een paard halen?? :') Meent ze dat nou serieus, het eerste wat me aan dat filmpje van die fries opviel was hoe scheef dat paard liep, leek wel travers in de galop whaha.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:45

Gadverdamme joh. Ik denk dan, wat moet er met haar zijn gebeurd dat ze denkt dat dit goed is... Een normaal denkend mens zou dit nooit doen...

bethje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:48

Dat gore wijf heeft ook haar facebook pagina ook gewoon open en bloot...vol met haar "rijfoto's".
Echt walgelijk. Er is wel een redelijk grote anti campagne opgestart.
Het maakt allemaal deel uit van een soort van fetish groep van mensen die geilen op meisjes die paarden slaan. Echt niet te geloven. Hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
Denk je dat je alle gezien hebt....
Arme dieren, de angst en stress...
En ik begrijp dat we geen mensen mogen verwensen maar deze lieve mods...deze verdient het dubbel en dwars hoor...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:00

Ik heb hier maar een woord voor: ZIEK. Wat is er nu mooier om in goede harmonie op een eerlijke en vriendelijke manier samen met je paard te trainen (iets wat ik nu ervaar door het rechtrichten van mijn paard) ipv een 'relatie'gebaseerd op angst en dwang. Dat is een wereld waar ik mij heel ver van wil houden :-(

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:10

:n Ongelofelijk dat sommige mensen zo kunnen zijn. Heb ook even haar filmpjes opgezocht, arme beesten.

Ik hoop dat er wat tegen gedaan kan worden!

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:22

enomis123 schreef:
die vrouw is echt niet goed bij dr hoofd, ik zag ij een flimpje een comment van dr staan: i don`t like horses, i only love to ride them hard... deze kickt er gewoon op om paarden hard te slaan en te schoppen... zo komen er dus die angstige dieren in de wereld... walgelijk gewoon...

Ja dat heb ik ook gezien. Heb meteen de petitie getekend en gedeeld op mijn facebook. Dit moet gewoon gestopt worden. Ze zegt het zelf, ze houdt niet van paarden, maar wel van het 'ruige' (en dan noem ik het erg netjes) rijden. Belachelijk gewoon... }>

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:30

Gadverdamme wat een rotmens! Alle paarden afpakken van haar en haar een levenslang verbod geven op het in de buurt komen bij paarden. Walgelijk! _-:(
Ik heb de petitie getekend!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:44

Er is een petitie geopend specifiek tegen deze amazone:
*knip*
Laatst bijgewerkt door Angela op 28-01-13 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: zoals aangegeven in de OP zijn links naar petities niet de bedoeling

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:56

Dit mensen, is een mens die verkeerde dingen doet... Als kleine kinderen op haar willen lijken met paardrijden, zie ik het dus al voor me dat tig paarden rot worden geslagen uiteindelijk en met scherpe sporen nog worden geschopt... Sporen waren toch om minder te hoeven AANDRIJVEN zodat je echter geen schoppen hoeft te geven, en de hulpen verfijnt?! Niet om mee te schoppen alsof het een knuffeltje is... Vind het wel vreemd dat je op die manier het beste uit een paard wilt halen... Terwijl je ook bij veel paarden bitloos kan rijden enzo, amper aandrijven, en paard doet alles wat je zegt :l Nou, als ie het beste uit wilt halen, zou ik toch een ander manier gebruiken... Zweep echt alleen als niks meer helpt, niet hele tijd slaan alsof het een honkbal-bal is...
En tuurlijk protesteerd de zwarte Fries... Als ze zo zit te schoppen en te slaan :S Volgens mij moet ze naar een spygiater (of hoe dat ook heet) misschien dat dat helpt... Of haar slaan met zwepen :S

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:36

Ik snap het stukje beste uit je paard halen want het enige wat deze paarden doen is vluchten, vechten etc..zij haalt het slechtste uit een paard snap heel die vrouw niet.
Zij maakt mij boos en verdrietig,.. ik denk dat ze een psychopaat is die serieus moet worden opgenomen in een inrichting en nooit meer het buitenlicht mag zien.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:03

Via Facebook kun je haar een persoonlijk bericht sturen, ongecensureerd }> . Ik kan het iedereen aanraden, het lucht énorm op!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:17

Vreselijk, en vreemd dat het topic van Knetterhard op slot is. Dit moet stoppen!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:23

Vraag me af wat er gebeurd als je je mening uit op dr FB pagina...

One sick b*tch in mijn ogen...

Oh...'t word raarder en raarder...gewoon bizar...
Ze organiseert 'trektochten', maar je moet vrouw zijn en een 'hard rider'

Reactie op een geinterreseerde:
great are you a trained rider?? as this trek will need very hard riding and most of the day you might land up ridin upto 8 to 9 hrs and whack the stallions almost all the day. if you are comfortable send me your mail id i will send you complete details and the form and payment policy etc,

Duuzzz....Where's your head at! %)

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:27

newt schreef:
http://www.bokt.nl

” Khan verkoopt haar video’s ook als erotisch materiaal.

Erotisch materiaal? :+

Ik denk dat ze het er een beetje voor doet, kom op, je weet toch dat zulke uitspraken verkeerd vallen bij mensen? Waarom zet ze het anders online?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:35

Zoals ik al eerder zei mensen,die troela komt vanzelf stil!!!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:37

Ik heb haar FB profiel gerapporteerd aan Facebook :Y) Als iedereen dat nou even doet, gheghe. Debiel mens, zeg. Zal hopelijk snel iets aan gedaan worden.

astridastrid schreef:
Vreselijk, en vreemd dat het topic van Knetterhard op slot is. Dit moet stoppen!

Daar stonden enkel shockerende filmpjes in, niemand die daar tegenin zou gaan. Geen nut om er dan een discussie of vragentopic over te maken ;)

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:36

x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:55

Ze spoort niet,
Ik walg van zulke mensen. Ik wil haar wel even 8 of 9 uur zo als zij haar paarden behandeld mee op wandel tocht nemen.
Ze moeten haar opsluiten en nooit meer vrij laten.