Ponymoordenaar krijgt 142 dagen voorwaardelijk *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

love_odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:22

Wat hebben die pony's met hun relatie te maken.
reageer je dan ergens anders op af maar niet op die 2 pony's.
Ik vind dit schandalig.
Zulke mensen moeten een veel zwaardere en langere straf hebben

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:04

Van mij hadden ze zijn keel wel door mogen snijden! Wat een belachelijke straf!!

Schaapje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:08

Te triest voor woorden!! Wat een gekke mensen op de wereld!!
Hij moet z'n hele leven lang daar zitten en dan goed martelen!!

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:18

Dat is het? 142 dagen? wauw... zie het rechtsysteem in nederland gaat nergens over. Pedo's krijgen een paar maandjes en een taakstraf misschien een jaar, openlijk geweldplegers krijgen vaak nog niet eens een celstraf. En dierenmishandelaar... nou gaan zowat vrij uit ¬¬ 142 dagen... pff belachelijk.

Amirah_Silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:24

Tss. Hoe zou die ene pony zich gevoeld hebben met een half-open gesneden nek en daarna ingeslapen worden voor niks... Die pony deed toch niets verkeerd?

Angela

Re: Ponymoordenaar krijgt 142 dagen voorwaardelijk *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:49

Moderatoropmerking:
Ik begrijp dat dit soort berichten emoties opwekken, maar we willen iedereen vragen om verwensingen aan de dader achterwege te laten. Alvast bedankt!

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:59

antje_vip schreef:
En als hij mensen had vermoord, had hij dan dezelfde straf gekregen? Ik vind dieren minstens zo belangrijk als mensen; van mij had die straf véél hoger gemoeten.

Ze wachten gewoon rustig af tot hij na de volgende zuip-partij zijn ex de keel afsnijdt en dan krijgt hij misschien echt straf(of meer therapie... :roll: )

Filoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:02

Daar word je echt zo ziek van, hé.
antje_vip : Vind ik ook, precies of dieren niks betekenen de laatste tijd.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:42

jodi schreef:
antje_vip schreef:
En als hij mensen had vermoord, had hij dan dezelfde straf gekregen? Ik vind dieren minstens zo belangrijk als mensen; van mij had die straf véél hoger gemoeten.

Ze wachten gewoon rustig af tot hij na de volgende zuip-partij zijn ex de keel afsnijdt en dan krijgt hij misschien echt straf(of meer therapie... :roll: )

Of een kind ... want zo laf zijn dit soort figuren dan ook nog :n

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:29

jodi schreef:
antje_vip schreef:

En dan krijgt ie ook maar een beetje therapie want tja, hij was natuurlijk ontoerekeningsvatbaar toen het gebeurde, tja, krijg je als meneer beweerd dat ie niets meer weet. En dat moment komt nog, dat kan je nu al zeggen met zulke personen.

Al dat lieve gedoe in NL tegen gestoorde (/doorgedraaide) mensen. Pak ze gewoon aan, voor wat ze gedaan hebben, gestoorde en doorgedraaide mensen zijn net zo gevaarlijk als mensen die volgens eigen zeggen bewust zulke ernstige dingen doen.

Nee, bah, rechtsysteem van NL kan je alleen maar uitkotsen, zelfs de straf voor onnodig toeteren is hoger dan dit |o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:35

Misschien nog wel gevaarlijker :j

Iemand die bewust verkeerde dingen doet, kun je er beter op aanspreken en wellicht overtuigen van zijn ongelijk dan iemand die het doet "zonder het te beseffen".

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:33

Als deze man door een probleem met zijn vriendin al ontoerekeningsvatbaar was, hoe moet het dan verder??? Bij ieder probleempje, gaan er dan weer beestjes dood, katten, honden of andere dieren als er niks in de buurt is? Ongelooflijk dit!!!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:25

Nee Tessaaaah, daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft ook niet zomaar 2 willigkeurige pony's gepakt, hij heeft bewust de pony's van zijn (ex)vriendin gepakt. Op het weiland liepen meer dieren, maar dat was voor hem niet relevant.
De enige weg om zijn vriendin pijn te doen, diep in het hart te raken, was via de pony's. En dat is gebeurd.
Dus of je op die dijk nu een olifant, pony, koe of struisvogel zet, dat zal hem worst wezen. Ook een kat voor zijn voeten zal hij niet kapot schoppen, want het ging om die 2 pony's.

LET OP: daarmee zeg ik niet dat ik zijn laffe daden goedkeur! Absoluut niet. Want wil je weten hoe 1 van die pony's eruit heeft gezien?? Kijk naar de vrolijke shet in mijn profiel. Dus dat ik die man wat aan kan doen, moge duidelijk zijn....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:52

Ach, wat een schatje ... moet voor jou ook verschrikkelijk moeilijk zijn, Krissis :(:)