Draver Derek is terecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 10:41

Beste bokkers, het is een gráp, ik snap niet dat er mensen zijn die hier zo moeilijk over doen. :roll:

En zeg nou zelf, Derek ziet er niet bijzonder ongelukkig uit. Hij staat onder een dekentje in een stal en lijkt al die aandacht best leuk te vinden. ;)

Chantalll

Re: Draver Derek is terecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 10:45

Hij heeft er nog een mooi deken aan overgehouden ook !! :-)

Monster_tos

Re: Draver Derek is terecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:59

Alle mensen die hier roepen dat dit een grap is, zouden die het ook nog leuk vinden als het hun eigen paard zou zijn?
Er is aangifte gedaan bij de politie, dus lijkt mij niet dat de eigenaren op de hoogte waren!

Paard zal er waarschijnlijk niet onder geleden hebben, maar wat als er iets was gebeurd in die periode?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:00

Monster_tos schreef:
Er is aangifte gedaan bij de politie, dus lijkt mij niet dat de eigenaren op de hoogte waren!

Heb je de twitter/facebookberichten ook gelezen? :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:06

Monster_tos schreef:
Alle mensen die hier roepen dat dit een grap is, zouden die het ook nog leuk vinden als het hun eigen paard zou zijn?

Paard zal er waarschijnlijk niet onder geleden hebben, maar wat als er iets was gebeurd in die periode?

Er is vooraf met de eigenaren overlegd, die zaten heus wel in het complot hoor. En in zo'n geval was dat dan voor mij inderdaad geen probleem geweest.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:25

Monster_tos schreef:

Mijn paard is niet interessant voor een oudejaarsstunt en in overleg is er veel mogelijk hoor! :D
Ze mogen mijn paard best lenen voor een grap :j ga ik ook wel net doen of ik van niets wist :')
Die Twitter berichten waren briljant van Derek!

Aan 'wat als' heb je hier niets aan, paard heeft er niets aan overgehouden immers.