Derek Buitenzorg gestolen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:37

Jullie kunnen je allemaal wel druk gaan maken. Maar wie weet staat ie gewoon weer in zijn oude stal bij zijn trainster.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:38

Waarschijnlijk hebben de verzorgers/eigenaren hem gewoon zelf ontvoerd. Derek twittert ook nog gewoon en dat account wordt denk ik onderhouden door verzorgers/eigenaren/mensen van omrop fryslân. Dus het is niet eens een 'ontvoering', maar het wordt gewoon verteld als ontvoering. Dus er is niks aan de hand hoor. (:

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:38

WendyBZ schreef:
Derek op Twitter :D

Citaat:
Ik begrijp het niet zo goed allemaal. Maar deze stal is anders.

:D
Wie weet zijn ze dit al máánden aan het voorbereiden, en is er aan alles gedacht. Zoals ik het nu begrijp, zit het wel goed.
Wat betreft sollen met dieren; elk weekend worden er paarden geheel onvrijwillig op trailers geladen, al dan niet gepaard gaande met stress, omdat de ruiter zo nodig ergens een winstpunt moet halen. Wat moeten we daar dan van vinden. En als dit goed doordacht is, wat is dan het probleem. Alleen omdat wij nu de details niet kennen, lijkt het me nogal pessimistisch, om er van uit te gaan dat ie dan meteen maar slecht verzorgd wordt...

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:41

@pipo: Ik ben het wel met je eens dat je het normaal gesproken niet kan maken een paard of wat voor dier dan ook als verenigingsstunt weg te halen. Maar zoals al herhaaldelijk is gemeld, in dit geval zijn er vertrouwde mensen bij betrokken die dit paard en zijn gewoontes goed kennen.

Ik hoop dat andere verenigingen niet ook zoiets gaan nadoen want dan loop je inderdaad het risico dat er op een gegeven moment dieren getraumatiseerd raken voor de lol van een paar grapjassen.

FriesWytske

Re: Derek Buitenzorg gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:44

De meeste verenigingen die een oudejaarsstunt bedenken zijn al heel lang bezig met de voorbereidingen hiervoor. Dit zijn dan de bekende verenigingen. Dus zou daar niet zo bang voor hoeven te zijn, Zoolgangster

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:46

xxLady schreef:
Waarschijnlijk hebben de verzorgers/eigenaren hem gewoon zelf ontvoerd. Derek twittert ook nog gewoon en dat account wordt denk ik onderhouden door verzorgers/eigenaren/mensen van omrop fryslân. Dus het is niet eens een 'ontvoering', maar het wordt gewoon verteld als ontvoering. Dus er is niks aan de hand hoor. (:

Ik zie nu dus een paard voor me dat lekker lui met een dekentje op de bank zittend op een I-padje twittert... :')

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:47

_O- _O- _O- , Zoolganger. Nu zie ik het ook voor me :')

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:20

Zoolgangster schreef:
xxLady schreef:

Ik zie nu dus een paard voor me dat lekker lui met een dekentje op de bank zittend op een I-padje twittert... :')

`

Hahaha :')

Zoiets zag ik ook voor me toen ik zag dat hij twitter had

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:24

Chantalll schreef:
Het zal allemaal wel mee vallen ... het zal zelfs wel in overleg gebeurt zijn aangezien FacebookDerek steeds reageert en ook zelfs twittert ... Derek zal een prima stek hebben.

En ja Derek is toen voor € 200 euro verkocht en er is inderdaad een liedje over hem gemaakt.

Als eigenaars er bij zijn betrokken snap ik de ontvoering niet. Zijn ze zo wanhopig dat ze Derek zo weer in de pupliciteit brengen? Gaat het bij een oudejaarsstunt er niet om iets te 'ontvoeren' en 1 januari lachend deze actie opeisen?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:53

Dat denk ik niet, Juut. Maar ik denk wel dat ze op de hoogte zijn van hoe en wat. Maar we kunnen hier er nog dagen over discussiëren. Op nieuwjaarsdag horen we wel hoe de vork in de steel zit.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:34

nynke55 schreef:
Ik begrijp inmiddels (denk ik) dat er hier mensen zijn, die er vanaf weten en dat het niet zo ernstig is dan het in eerste instantie leek Dus neem ik mijn woorden terug dat het een rotstreek is, maar leuk vind ik het nog steeds niet.
Zelfs al zou het een hele normale verplaatsing zijn, het idee van:"we doen net of het paard ontvoerd is", staat me tegen, sorry, net mijn gevoel voor humor.

Ook niet die van mij :)
Verzin iets grappigers }:0
Iets wat ECHT leuk is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 20:14

Waarom stond hij trouwens bij het FCD, herstellen van zijn castratie kan toch in zijn eigen stal? Dat snapte ik eerder al niet namelijk..

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 22:36

een grapje moet kunnen maar dit gaat toch echt te ver vind ik!
Belachelijk... zelf heb ik altijd geleerd. Je blijft van anders mans spullen af. En daar ben ik het dik mee eens.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 00:13

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:47

ik denk dat je dr niet eerder een oordeel over kan geven nadat alles duidelijk is,
van wie hoe en wat, want t is nu allemaal gissen...

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:16

Net weer op omroep fryslan....... trainer weet echt niet waar hij is en ze loopt hem te zoeken, tsja...... De stal waar hij volgens haar zou moeten staan is een andere dan in een eerder filmpje, rara ;-)

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:21

risje schreef:
Net weer op omroep fryslan....... trainer weet echt niet waar hij is en ze loopt hem te zoeken, tsja...... De stal waar hij volgens haar zou moeten staan is een andere dan in een eerder filmpje, rara ;-)

Haha dat dacht ik ook al, maar lijkt me beetje dom om zo'n fout te maken :)

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:32

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:45

Rianneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 01:53

unihorses schreef:
Maaaarije schreef:
De geitefok heeft zijn punt gemaakt
http://www.geitefok.com/?p=637&utm_medi ... witterfeed

das 5 kilometer hier vandaan :D had het nieteens gezien nog

haha, nou ik zou toch zeker nog even snel een rondje om de rotonde doen als ik jou was haha, prachtig mooi weer ;p domme OM......

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 04:23

Waarom kan ik deze ontvoering nou niet serieus nemen? Verder alle hulde voor de omroep, maar dit schiet zijn doel toch echt voorbij...

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 04:59

En dan blijkt het dat Derek 2januari nog spoorloos is...
Dat het juist een slimme zet was van echte ontvoerders omdat nmen het als oudenaarsgrap zouden zien..
Dan lachen jullie niet meer...

Nou zeg ik niet dat het zo hoeft te zijn, maar ik vind het een achtelijke grap.
Ik zou nooit doen alsof mn pony gestolen is...is namelijks niets grappigs aan.
Hou het bij beelden "stelen" en weer terug zetten of ergens anders op laten duiken.
Laat dieren toch, er zijn al genoeg dieren die echt worden gestolen.

Maar ik zal wel andere humor hebben, dat ik elke vorm van "diefstal" niet wil promoten ;)

Go Friesland!!! :\
Hoop dat Derek idd de 1e weer terug is en dat hij lekker verwend wordt :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:04

Ik vind als je zoiets doet bij een levend wezen, dat diegene zowiezo moet laten weten hoe het paard het maakt, een paard verzorgen kan niet iedereen, ik vind grappen met o,a. die straaljager en die klompen ja dat is leuk, maar een levend wezen vind ik niet zo grappig...

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:31

Ach al die doorzichtige intervieuws op Omrop Fryslan, ik denk dat ie gewoon lekker in zn eigen stalletje staat ;)
Pure publiciteitsstunt :j

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:48

Dan is t een belachelijke publiciteitsstunt ;)