Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WendyBZ schreef:Derek op Twitter
Citaat:Ik begrijp het niet zo goed allemaal. Maar deze stal is anders.
xxLady schreef:Waarschijnlijk hebben de verzorgers/eigenaren hem gewoon zelf ontvoerd. Derek twittert ook nog gewoon en dat account wordt denk ik onderhouden door verzorgers/eigenaren/mensen van omrop fryslân. Dus het is niet eens een 'ontvoering', maar het wordt gewoon verteld als ontvoering. Dus er is niks aan de hand hoor. (:
Zoolgangster schreef:xxLady schreef:Waarschijnlijk hebben de verzorgers/eigenaren hem gewoon zelf ontvoerd. Derek twittert ook nog gewoon en dat account wordt denk ik onderhouden door verzorgers/eigenaren/mensen van omrop fryslân. Dus het is niet eens een 'ontvoering', maar het wordt gewoon verteld als ontvoering. Dus er is niks aan de hand hoor. (:
Ik zie nu dus een paard voor me dat lekker lui met een dekentje op de bank zittend op een I-padje twittert...
Chantalll schreef:Het zal allemaal wel mee vallen ... het zal zelfs wel in overleg gebeurt zijn aangezien FacebookDerek steeds reageert en ook zelfs twittert ... Derek zal een prima stek hebben.
En ja Derek is toen voor € 200 euro verkocht en er is inderdaad een liedje over hem gemaakt.
nynke55 schreef:Ik begrijp inmiddels (denk ik) dat er hier mensen zijn, die er vanaf weten en dat het niet zo ernstig is dan het in eerste instantie leek Dus neem ik mijn woorden terug dat het een rotstreek is, maar leuk vind ik het nog steeds niet.
Zelfs al zou het een hele normale verplaatsing zijn, het idee van:"we doen net of het paard ontvoerd is", staat me tegen, sorry, net mijn gevoel voor humor.
Citaat:Wie zoekt mij? Wie kijkt er naar mij om? Ik kan zelf niets doen. Slecht wachten kan ik tot er iemand belt die zegt, ik kom.