Dus bij deze... Pipo for president!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tasserd schreef:Ja in Japan. Welles waar. Maar de beste man mag een jaar de bak in.Sammie schreef:Een jaar gevangenisstraf voor het stelen van 9 ct bijv. Vinden mensen dat hierwel in verhouding staan?
Is dit de daadwerkelijke straf die daarbij is gegeven?
Sammie schreef:Tasserd schreef:Ja in Japan. Welles waar. Maar de beste man mag een jaar de bak in.
Is dit de daadwerkelijke straf die daarbij is gegeven?
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... 9-cent.xml

Geen appels met peren vergelijken. De straf die ze krijgt is gewoon een regelrecht lachertje. In en in triest als je bekijkt wat voor'n schade ze heeft aangericht ten aanzien van de dieren. Joukje_04 schreef:antje_vip schreef:Wauw, een heuse taakstraf! Dat zal haar leren!![]()
Een jaar de bak in omdat je 9 cent steelt vind ik een goede straf: stelen is stelen.
Dus jij vindt 9 cent stelen even erg als het stelen van een fiets of een diamanten ketting?
Niet onaardig bedoeld
xxCYNNxx schreef:dus 3 jaar staat er nu voor..althans dat kan een rechter dus geven (of 19.000 euro boete)...zo jammer dat dit zo goed als nooit gegeven wordt.
late reactie, maar was gisteren niet meer op bokt geweest na mn werk
SaskiaKa schreef:Volgens stichting paard in nood heeft de vrouw inmiddels een hondenkennel opgezet. Ze fokt Australian Sheperds geloof ik. Triest....
Isegrim schreef:Het zal misschien geen kwade opzet zijn geweest, maar je hoeft echt geen genie te zijn om te weten dat dit soort omstandigheden écht niet kunnen en dat de dieren ernstig lijden. Ik vind de straf ook relatief licht lijken, maar ik ken niet alle feiten; ik neem aan dat de rechter een goede overweging heeft gemaakt en dat mevrouw goed in de gaten zal worden gehouden.