Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Vreselijk voor de eigenaar van het paard![]()
Het was inderdaad een ouder paard van 24 jaar oud. Het was geen manegepaard, maar gewoon een pensionpaard.
Voor zover ik het verhaal ken waren er een stuk of 4 ruiters. Ze hebben van te voren nog het terrein bekeken en de route gelopen. Op de route die zij wilden rijden lag geen ijs. Ze hebben de paarden aan de hand meegenomen. Op moment dat de amazone wilde opstijgen verloor het paard haar evenwicht en viel om. Paard kon helaas niet meer zelfstandig omhoog komen (ondanks dat ze geen achter ijzers had en dus in principe genoeg grip zou moeten hebben).
Of het paard door de gladheid omviel of dat het paard bijvoorbeeld een kruisverlamming kreeg (wat ook op had kunnen treden in de boks/binnenbak of waar dan ook) zullen we helaas nooit weten.
Het is makkelijk om richting de amazone te wijzen, maar ik denk dat in dit geval het ergens in het midden zal liggen
manic schreef:Je kan toch zelf ook wel bedenken dat de eigenaar mischien wel eens op bokt zou kunnen zitten. Ik snap niet dat mensen altijd zo bot moeten doen. Een beetje meeleven met iemand die net zijn paard op een rotmanier verloren heeft zou aardig zijn. Dat gezanik altijd.

Jolliegirl schreef:manic schreef:Je kan toch zelf ook wel bedenken dat de eigenaar mischien wel eens op bokt zou kunnen zitten. Ik snap niet dat mensen altijd zo bot moeten doen. Een beetje meeleven met iemand die net zijn paard op een rotmanier verloren heeft zou aardig zijn. Dat gezanik altijd.
Gaan we persoonlijk worden?
Dit voegt werkelijk geen bal toe aan dit topic..
Op jouw manier mogen we nergens meer op reageren, want de eigenaar zou wel eens op bokt kunnen zitten...
De verslaggevers zitten FOUT. Dit had evengoed door gladheid kunnen gebeuren.
DAT is wat zij melden.
En ik reageer nergens bot
En ja, er zijn mensen die heel lelijk reageren, lekker links laten liggen.
Jolliegirl schreef:manic schreef:Je kan toch zelf ook wel bedenken dat de eigenaar mischien wel eens op bokt zou kunnen zitten. Ik snap niet dat mensen altijd zo bot moeten doen. Een beetje meeleven met iemand die net zijn paard op een rotmanier verloren heeft zou aardig zijn. Dat gezanik altijd.
Gaan we persoonlijk worden?
Dit voegt werkelijk geen bal toe aan dit topic..
Op jouw manier mogen we nergens meer op reageren, want de eigenaar zou wel eens op bokt kunnen zitten...
De verslaggevers zitten FOUT. Dit had evengoed door gladheid kunnen gebeuren.
DAT is wat zij melden.
En ik reageer nergens bot
En ja, er zijn mensen die heel lelijk reageren, lekker links laten liggen.