Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Vraag me af waarom er een rechtszaak aangespannen is. Paard bleek de ziekte van lyme te hebben, had hij dat al? Wist de verkoper dat?
In het voorstukje vind ik het trouwens lijken dat het paard is afgemaakt enkel vanwege zijn agressie...
KimD schreef:stef schreef:Vraag me af waarom er een rechtszaak aangespannen is. Paard bleek de ziekte van lyme te hebben, had hij dat al? Wist de verkoper dat?
In het voorstukje vind ik het trouwens lijken dat het paard is afgemaakt enkel vanwege zijn agressie...
Ben ik niet met je eens. Maar als ik mij het goed kan herinneren had Rubis dit inderdaad al voordat hij verkocht werd.
_Patrick_ schreef:Lyme genezen......daar geloof ik niet in....het is onder controle te houden.
Lyme kan zich op verschillende manieren uiten, daar is geen vast beeld wat bij de ziekte hoort.
Vaak zijn er verschillende symptomen(kwalen zoals henk ze noemt)dat is ook bij mijn paard zo.
Bij Patrick is het begonnen met koliek, zeer ernstige maagzweren,spierwaardes die schommelen,zenuwen die aangetast zijn,onregelmatig lopen,terugkerende blokkades....zo kan ik nog wel een aantal dingen noemen.
Bij geen ene patient mens of dier maakt niet uit zijn de symptomen hetzelfde.
Uit ervaring weet ik wel dat het een rotziekte is die niet te genezen is maar wel stabiel/onder controle te houden is en vaak ook niet....behandeling is ook verschillend per patient en de ernst van de ziekte.
Lyme kan zelf dodelijk zijn.
Ben niet goed in verwoorden van dingen.....maar heb denk een korte samenvatting