Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottie84 schreef:Als oud klasgenoot heb ik drie jaar met je gelogeerd in België om vervolgens naar onze school te gaan. Ik kende je goed, en heb ook na de schooltijd nog veel aan je gedacht...
Het nieuws kwam als een klap in mijn gezicht, ik heb veel aan je gedacht vandaag. Je was nog zo jong, 32 jaar en je werd zomaar uit het leven geplukt.
Marieke, wat een verlies, voor je lieve Andy, voor je familie vrienden en een groot verlies voor je paarden waar je zoveel van hield. Ik zal je niet vergeten, rust zacht meid..
Nu ben je weer bij Gideon en je lieve Newton.. Geef je mijn Rivertje en Prince een dikke kus van me?
Christyj138 schreef:Lottie84 schreef:Als oud klasgenoot heb ik drie jaar met je gelogeerd in België om vervolgens naar onze school te gaan. Ik kende je goed, en heb ook na de schooltijd nog veel aan je gedacht...
Het nieuws kwam als een klap in mijn gezicht, ik heb veel aan je gedacht vandaag. Je was nog zo jong, 32 jaar en je werd zomaar uit het leven geplukt.
Marieke, wat een verlies, voor je lieve Andy, voor je familie vrienden en een groot verlies voor je paarden waar je zoveel van hield. Ik zal je niet vergeten, rust zacht meid..
Nu ben je weer bij Gideon en je lieve Newton.. Geef je mijn Rivertje en Prince een dikke kus van me?
Jeetje wat een verhaal.
Gecondoleerd en familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies!