Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nemurin schreef:Er werd wel ooit gespeculeerd dat Schockemöhle dat overwoog trouwens, om Gal te vragen 'm weer te rijden. Maar dan vraag ik me af hoe dat zou werken en voor welk land hij zou uitkomen...

en over dat Edward hem misschien weer zou kunnen rijden, laatst ergens gelezen dat dat niet het geval zou zijn. (correct me if i'm wrong) denk dat we er ons niet meer druk over moeten gaan maken dat 't paard verkocht is, want wordt niet meer teruggedraaid. hopelijk is Totilas back in 2013
Mavelle schreef:Volgens mij was niemand blij toen Totilas verkocht werd, maar heb inmiddels wel een boel respect voor Matthias, wat een doorzetter! Hopelijk lukt het ze onder begeleiding van Sjef meer successen te behalen!

DaphneG schreef:Compleet verpest, vooral omdat MAR met LDR door bleef trainen.. Heeft hem helemaal kapot gemaakt
Nemurin schreef:Er werd wel ooit gespeculeerd dat Schockemöhle dat overwoog trouwens, om Gal te vragen 'm weer te rijden. Maar dan vraag ik me af hoe dat zou werken en voor welk land hij zou uitkomen...

Einde discussie over Mathias?