Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
palousa_boy schreef:Voor zover ik weet zat het probleem niet in z'n hoofd
Maar zoals ik al zei, details laat ik weg.
sarabande schreef:palousa_boy schreef:Voor zover ik weet zat het probleem niet in z'n hoofd
Maar zoals ik al zei, details laat ik weg.
Het lijkt me voor fokkers juist belangrijke informatie, vooral omdat Wynton niet bekend staat voor het leveren van coole brave paarden wat geruchten over jdeze zaak alleen maar bevestigen.
Ramzi schreef:Dus als het een Flemmingh was geweest had het absoluut nooit een kronkel kunnen zijn? Of hadden we dat gewoon nooit besproken omdat het een Flemmingh is?? Geloof me uit de beste gezinnen komen kinderen met kronkels in de kop.
Dit kan pure pech zijn geweest, een samenloop van ongelukkig omstandigheden, een paard wat misschien wat fris was etc.. We kunnen eeuwig door speculeren hierover maar dat is nutteloos. Het is ongelooflijk wat er is gebeurd, en dat het zo fataal afloopt voor zo'n veelzijdige hengst.
sarabande schreef:Ramzi schreef:Dus als het een Flemmingh was geweest had het absoluut nooit een kronkel kunnen zijn? Of hadden we dat gewoon nooit besproken omdat het een Flemmingh is?? Geloof me uit de beste gezinnen komen kinderen met kronkels in de kop.
Dit kan pure pech zijn geweest, een samenloop van ongelukkig omstandigheden, een paard wat misschien wat fris was etc.. We kunnen eeuwig door speculeren hierover maar dat is nutteloos. Het is ongelooflijk wat er is gebeurd, en dat het zo fataal afloopt voor zo'n veelzijdige hengst.
Je doet aannames en juist om die te voorkomen zeg ik tegen palousa_boy vertel wat je weet en doe niet zo schimmig
sarabande schreef:Ramzi schreef:Dus als het een Flemmingh was geweest had het absoluut nooit een kronkel kunnen zijn? Of hadden we dat gewoon nooit besproken omdat het een Flemmingh is?? Geloof me uit de beste gezinnen komen kinderen met kronkels in de kop.
Je doet aannames en juist om die te voorkomen zeg ik tegen palousa_boy vertel wat je weet en doe niet zo schimmig