Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brittneyx schreef:gelukkig heeft hij het paard niet geraakt![]()
even offtopic dit heeft helemaal niets met Amerika te maken had in eender wel land kunnen gebeuren
Sidera schreef:Brittneyx schreef:gelukkig heeft hij het paard niet geraakt![]()
even offtopic dit heeft helemaal niets met Amerika te maken had in eender wel land kunnen gebeuren
Behalve dat je in de meeste staten in Amerika een geweer kan kopen bij de sigarenwinkel met als enige vereiste dat je ouder bent dan 13.
Maar elk land heeft idioten, en dat is dus niet Amerika eigen!
Arm dier! Hoop ook dat het paard in beslag is genomen
Brittneyx schreef:Sidera schreef:
Behalve dat je in de meeste staten in Amerika een geweer kan kopen bij de sigarenwinkel met als enige vereiste dat je ouder bent dan 13.
Maar elk land heeft idioten, en dat is dus niet Amerika eigen!
Arm dier! Hoop ook dat het paard in beslag is genomen
Ja daar heb je een punt. Maar hier kun je ook geweren komen al dan niet met vergunning, Het wil niet zeggen dat een 13jarige met een geweer
rondloopt in Amerika dat je enkel daar op paarden word geschoten

Als ik van plan ben om naar Alaska te gaan, daar lekker in mijn eentje paard te rijden, ga ik dat eerlijk gezegd ook niet zonder wapen doen. Als er een beer voor je neus staat moet je jezelf kunnen verdedigen als die agressief is. Veel mensen hebben ook wapens die in de middle of nowere wonen. Waar ik in Kansas zat hadden we geen wapens, de vrouw was niet pro-guns, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het mensen een veiliger gevoel geeft. Ik heb ook een paar nachten alleen daar doorgebracht, en dan zit je toch best kwetsbaar aan een snelweg in de middle of nowere.
Amerika is gewoon heel anders dan Nederland, al helemaal qua omgeving. Gewoon niet te vergelijken.