Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Leone schreef:Deze regel bestond naar mijn weten al langer bij de KNHS, is het je bij onderlinge wedstrijden nooit opgevallen dat er deelnemers zijn waar het paard N.N. heet(oftewel No Name). De achterliggende gedachte is bij mij in ieder geval niet bekent. Dus mocht iemand dat weten...
Klopt, is volgens mij zo. Je mag geen wedstrijden starten die niet zij georganiseerd door een bij de KNHS aangesloten vereniging.
In theorie mag je volgens dus geen TREC starten als je ook endurance start.
Dravers die nog officieel starten bij de NDR mag je ook niet uitbrengen of zogenaamde "wilde baan".

miss_lizje schreef:Alsnog vind ik het een rare regel. Dus omdat ik ook KNHS wedstrijden rijd zou ik niet mee mogen doen aan de onderlinge wedstrijden op de vorige stal waar ik stond. Ik doe niks met die uitslagen, het zijn voor mij gewoon goedkope oefenwedstrijdjes.
Rytir schreef:miss_lizje schreef:Alsnog vind ik het een rare regel. Dus omdat ik ook KNHS wedstrijden rijd zou ik niet mee mogen doen aan de onderlinge wedstrijden op de vorige stal waar ik stond. Ik doe niks met die uitslagen, het zijn voor mij gewoon goedkope oefenwedstrijdjes.
Goedkoop is het sleutelwoord! Er hoeft namelijk niets te worden afgedragen aan de KNHS![]()
!