Paard overleeft botsing met testtrein niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quilfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 08:29

Ik gok dat dit bij dolfsma was, dat ligt iets verder dan kampen zuid, en vlak bij die brug.. en daar staan ze idd aan de spoorlijn in de opfok.. mijn jaarling stond er eerst vlakbij..

En anders gok ik op Tresforte, ligt er vlak bij ook aan het spoor met de weilanden. Dat ligt bij viaduct en dichter bij kampen zuid.

MISTRAL94

Re: Paard overleeft botsing met testtrein niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:24

Waarom lopen mensen altijd zo te gissen, veranderd de situatie hierdoor?

love_SorayaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 14:24

Nou het zal je paard maar zijn zeg, vreselijk!! nare ongelukken gebeuren er!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 14:34

Vreselijk....

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:20

MISTRAL94 schreef:
Waarom lopen mensen altijd zo te gissen, veranderd de situatie hierdoor?

Dat zijn mensen die daar vaker langskomen of mensen kennen. Menseigen en ik vind er niets mis mee. Wellicht voor die personen verandert er wel wat voor. Als je de eigenaren blijkt te kennen dan voelt het toch wel anders.

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:34

Vjestagirl schreef:
blokje schreef:
He arm paard. Er staan daar veel paarden in de opfok volgens mij je hebt daar talloze weides vol paarden allemaal jonge dieren. Dan kan ontsnappen best eens voorkomen.

En dat moet je dan dus voorkomen. Als je weet dat je jonge dieren hebt staan die weinig gewend zijn, of als je weet dat er een nieuwe spoorlijn langs je land komt te liggen moet je je maatregelen nemen. Als je daar zo'n hek langs zet:
[ Afbeelding ]
Dan is er geen paard wat daar doorheen ontsnapt. Duur? Ja, maar de schade betalen aan een testtrein is vast nog veel duurder.

Zo'n hek mag je niet eens overal zomaar plaatsen, zeker niet in de polder. Daarvoor moet je een officiele vergunning hebben.

ROX1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:37

Het zou je paard maar zijn, wat sneu zeg! En wat een hoop ongelukken de laatste tijd idd..

john24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:20

het is allemaal erg zat en ik ken de eigenaar van het paard maar het is zowizo raar dat je op het treinspoor kan komen

toch ??

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 09:23

Quilfa schreef:
Ik gok dat dit bij dolfsma was, dat ligt iets verder dan kampen zuid, en vlak bij die brug.. en daar staan ze idd aan de spoorlijn in de opfok.. mijn jaarling stond er eerst vlakbij..

En anders gok ik op Tresforte, ligt er vlak bij ook aan het spoor met de weilanden. Dat ligt bij viaduct en dichter bij kampen zuid.

Hmm ik denk juist niet bij Dolfsma, want daar waar ze de opfok houden, gaat het spoor al de lucht in, en ook iets voor dat het weiland bij hun begint. Ik denk misschien ook aan Tresforte alleen daar heb je weel een grote sloot tussen, dus dat lijkt me ook weer niet..

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:30

sterkte voor de eigenaar en de machinist