Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladypaard schreef:Groot gelijk, hier op de veluwe hebben ze t ook gedaan, heel lekker op het ruiterpad. En zag vandaag dat er weer 2 plekken bij zijn gekomen. Moet nu op 6 stukkenhele stukken stappen. Erg vervelend als je met kla.te n wérkt
En iedereen die je erover spreekt schuift het af op anderen
ladypaard schreef:Groot gelijk, hier op de veluwe hebben ze t ook gedaan, heel lekker op het ruiterpad. En zag vandaag dat er weer 2 plekken bij zijn gekomen. Moet nu op 6 stukkenhele stukken stappen. Erg vervelend als je met kla.te n wérkt
En iedereen die je erover spreekt schuift het af op anderen

(ja, ik ben Belg, moest je het nog steeds niet door hebben inmiddels). Dus wat je wil bereiken met je "suffe nederlanders" is me een raadsel. 
En als je "pb'ers" er eens over willen praten dan heb ik altijd een luisterend oor klaar. Ik zal alvast wat oude PB's weg doen moesten ze het niet meer voor zich kunnen houden en de dappere stap zetten om met me te komen praten.
bedankt allemaal voor de reacties , het gaat over mijn paard en het gaat stilletjes de goede richting met cadiz.
cadiz schreef:bedankt allemaal voor de reacties , het gaat over mijn paard en het gaat stilletjes de goede richting met cadiz.
vandaag heb ik echter vernomen dat de gemeente niet de vergunning had om dat puin te kappen en dat in natuurgebied.
dit gaat nog een staartje krijgen, men mag er alleen putten of kuilen mee opvullen zonder vergunning.
ieder heeft er zijn mening over maar ik hoop dat het niet bij een ander overkomt.