nogmaals, ik vind er prachtige nakomelingen uitkomen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Maar werkt zo een reclamestunt dan wel als die zo doorzichtig is? Als zelfs afwezige bokkers dit ballonnetje kunnen doorprikken, dan kan een serieuze fokker dat toch zeker?
Kendra schreef:@Newmom: Met alle respect, maar zo'n foto zegt helemaal niks..
En wat Schockemöhle betreft: als hij echt slim was geweest had ie iemand anders voor z'n karretje gespannen. Ik denk dat mevrouw Linsenhof hier ook wel weer een rol heeft gespeeld.
Snadrem schreef:Als ik ooit mijn paard verkoop, reken ik er ook een tonnetje bijPer slot van rekening had ze dezelfde papa als Totilas, dus daar mag best een prijskaartje aan hangen
Niet dat ze al iets gepresteerd heeft op wedstrijdgebied of zo, maar dat is niet van belang, dat bewijst dit veulen maar.
Dus voor de geinteresseerden: paard te koop, 7 jarige merrie, zelfde papa als Totilas en ook nog in dezelfde kleur!!!! Nog niets gepresteerd, lekker veel ril en ziet álles! 175.000 euro, koopje dus! Voor minder gaat ze niet weg
Ketaki schreef:Suzanne F. schreef:Men waar haalt die Schockemoehle al dat geld vandaan???
hij heeft toch ook een kledinglijn, of ben ik nou zo blond ( met DT)
Eleonora_ schreef:Ja als je het geld ervoor hebt![]()
Denk niet dat hij al dat geld heeft door zijn ruitersport artikelen haha
Cayenne schreef:Niet? Volgens mij liep er toch best een leuke SH merrie op de OS