Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hebt wel es gezien wat een kracht zo'n hengst zet? En een hengst stopt ook niet even als je "auw, voorzichtig" roept
connepon85 schreef:Brrr die man is echt ziek!
Hebben jullie wel eens de aflevering met filemon (spuiten&slikken geloof ik) gezien waar hij naar een land ging waar het heel normaal was dat mannen op ezels "oefenden". Dat werd gewoon voorgedaan bij kleinere jongens om ze te laten zien hoe het werkte! Echt bizar!
connepon85 schreef:Brrr die man is echt ziek!
Hebben jullie wel eens de aflevering met filemon (spuiten&slikken geloof ik) gezien waar hij naar een land ging waar het heel normaal was dat mannen op ezels "oefenden". Dat werd gewoon voorgedaan bij kleinere jongens om ze te laten zien hoe het werkte! Echt bizar!
Kimmej schreef:connepon85 schreef:Brrr die man is echt ziek!
Ja dat was inderdaad op spuiten&slikken. Echt dwaas en ook een beetje vreemd dat je daar als programma aandacht aan besteedt op de positieve manier zoals ze dat deden. Bah.
julius_juut schreef:Kimmej schreef:
Ja dat was inderdaad op spuiten&slikken. Echt dwaas en ook een beetje vreemd dat je daar als programma aandacht aan besteedt op de positieve manier zoals ze dat deden. Bah.
Ach waarom? Hier vinden we het ontzettend raar, daar niet.
Voor hetzelfde geld is het over vijftig jaar hier ook ingeburgerd. 'T is helemaal niet zo lang geleden dat je in de westerse wereld voor seks met iemand van je eigen geslacht ook opgesloten of gecastreerd werd, net zoals met de man uit dit topic gedaan/gesuggereerd word, wat wij tegenwoordig heel bekrompen vinden.
Esmeralda schreef:laat ik voorop stellen dat ik dit ronduit niet vind kunnen, smerig, en gewoon zieke geest vind.
Maar, laten we eerlijk zijn, dat paard krijgt er echt werkelijk helemaal niks van, als een vent met zijn "soepstengeltje" staat te douwen in dat paard. Kom op zeg, zelf een hoop stront is dikker. Hooguit zal het paard het irritant vinden, dat geduw aan de achterkant. Maar er iets van overhouden, nee denk het niet
Kimmej schreef:julius_juut schreef:Ach waarom? Hier vinden we het ontzettend raar, daar niet.
Voor hetzelfde geld is het over vijftig jaar hier ook ingeburgerd. 'T is helemaal niet zo lang geleden dat je in de westerse wereld voor seks met iemand van je eigen geslacht ook opgesloten of gecastreerd werd, net zoals met de man uit dit topic gedaan/gesuggereerd word, wat wij tegenwoordig heel bekrompen vinden.
Meen je dit nou? Ik vind het verschil tussen seks tussen twee mensen, waarbij beide ingestemd hebben en voldoende bij zinnen zijn om deze beslissing ook te kunnen maken en overbrengen, iets HEEL anders dan seks tussen mens en dier. Ik vind het zo ongeveer beledigend dat jij nu homoseksuelen gaat vergelijken met zieke geesten die er een kick uit krijgen om dieren te molesteren. De meeste dieren (afgezien van ons, bepaalde apen en dolfijnen) hebben geen seks voor plezier, maar alleen vanuit overlevingsdrang. Je kunt er dus vanuit gaan dat het dier niet instemd met zo'n handeling.
pipo schreef:is denk ik een andere discussie. Mag je een dier (zonder letsel uiteraard) gebruiken voor je eigen sexuele doeleinden. Een dier gebruiken van een ander, is niet legaal dus niet bespreekbaar. Als mijn buurman zijn l*l in mijn paard of pony steekt, mag ik hopen dat ik niks gemerkt heb of merk.. anders zal ik een weidepaal in zijn *nus steken.