Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dobel schreef:verschrikkelijk. Sommige paardeneigenaren moeten ook de ogen uit hun hoofds schamen. Thuis heb ik geleerd dat ik iets goed moet afheinen voordat er een paard in komt. Mijn paarden moeten dus al minimaal door 2 hekken (schapengaas + stroomdraden ervoor) voordat ze weg kunnen. Ik zie wel eens paarden vlak langs de weg staan met gewoon alleen een simpel stroomdraadje.. dat kan toch gewoon niet goed gaan!
Ik zeg niet dat dit nu ook het geval is, wie weet stonden deze paarden wel achter een betonnen muur maar ik denk wel dat dit weer een punt tot nadenken is voor eigenaren, je kunt deze gebeurtenissen niet voorkomen, maar de kans zeker wel verkleinen!
LBLGypsyCobs schreef:Ik denk niet dat dit de juiste plek is voor een discussie over wel of geen slechte omheining.
Huertecilla schreef:Cheytjuh schreef:Verschrikkelijk, en weer een stel losgebroken paarden, het lijkt wel een normaal iets tegenwoordig.
Gaat alleen maar ´normaler´ worden zo lang de paardenwereld de kop in het zand blijft steken over deugdelijke omheining en loslopende paarden door onverlaten zijn losgelaten.
My_Chimanga schreef:De schok moet ze op afstand houden en de planken maken het zichtbaar, toch is er laatst eentje doorheen 'gerold'. Dus dan ligt ze op de grond en breekt ze door het hek in haar zwaai. Moet je na gaan als er een kudde gaat rennen, niets houdt dat zomaar tegen!