. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 

sarabande schreef:IndianLady schreef:Wat heeft dat met dit topic te maken?
Men twijfelde aan de pretaties van Gal. Niet zo moeilijk ze kleineren die al jaren en roepen aan de andere kant tegen iedere werkelijkheid in dat Rath het toch zo goed doet, beter als Gal
Betekent wel dat ze humor hebben![]()
![]()
![]()
Queelens schreef:knap dat die zo snel boven zn pfeiffer op is..
Mag een voorbeeld nemen aan tim lips die op concour gaat met n klaplong!
Feria schreef:Queelens schreef:knap dat die zo snel boven zn pfeiffer op is..
Mag een voorbeeld nemen aan tim lips die op concour gaat met n klaplong!
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n slimme actie, maar goed.
Ik weet niet of rath nu zo snel hersteld is of hoe het zit, en het zal me een worst wezen.
Waar ik me wel aan irriteer is die grootspraak, hij gaat het wel even tonen hoor![]()
Je was niet op de OS, zwijg er dan ook over
Queelens schreef:Feria schreef:
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n slimme actie, maar goed.
Ik weet niet of rath nu zo snel hersteld is of hoe het zit, en het zal me een worst wezen.
Waar ik me wel aan irriteer is die grootspraak, hij gaat het wel even tonen hoor![]()
Je was niet op de OS, zwijg er dan ook over
zo denk ik er ook over dus.
vind het knap dat die vlak voor de OS erg ziek is en vlak erna is het over en heeft die zn mond er ineens op staan...
eerst zien dan geloven
Feria schreef:En daar begin ik nu wel aan te twijfelen, gaan we het nog ooit te zien krijgen?
Onderhand rijdt hij Totilas al bijna 2 jaar, maar de grote resultaten die overeen komen met de grootspraak van Dhr. Rath blijven wel uit.
Echt soms heeft die vent een plakker op zijn mond nodig
Raponsje schreef:Feria schreef:En daar begin ik nu wel aan te twijfelen, gaan we het nog ooit te zien krijgen?
Onderhand rijdt hij Totilas al bijna 2 jaar, maar de grote resultaten die overeen komen met de grootspraak van Dhr. Rath blijven wel uit.
Tegen de tijd dat Rath eindelijk eens zijn woorden na komt is Totilas toe aan pensioen.
Dus ik ga beginnen met sparen en tegen die tijd neem ik heb gewoon over als leerpaard?

Raponsje schreef:Feria schreef:En daar begin ik nu wel aan te twijfelen, gaan we het nog ooit te zien krijgen?
Tegen de tijd dat Rath eindelijk eens zijn woorden na komt is Totilas toe aan pensioen.
Dus ik ga beginnen met sparen en tegen die tijd neem ik heb gewoon over als leerpaard?

[/quote]
Raponsje schreef:Raponsje schreef:
Moet best mogelijk zijn, het het verder gaat zoals nu verliest ie nogal van zijn waarde
edit: ik leg bij en we delen hem, wat denk je?
[/quote]
sorry dat ik het zo zeg hooor.. maar ik vind dit allemaal echt een beetje te erg.. sorry maar heb echt een grote hekel aan rath!! hij hoort gewoon niet op zo een beroemd en goed paard te rijden.. hij kan daar nou eenmaal niet mee omgaan!!!
miss_lizje schreef:Opmerkelijke punten:
-Vlak voor OS ziek.
- Tijdens OS al weer 5 paarden aan het rijden.
Beetje vreemd is het niet?
Tja, vind dat hij nogal hoog van de toren blaast. Terwijl hij nog weinig heeft laten zien.
Ik zou zeggen: stap per direct maar even op Totilas, meneer Rath, en laat even zien dat je een 80+ score kan rijden.