Vreselijk nieuws dit! Kippevel. Ik ken Sven zijdelings van de tijd dat ie nog in Poelenburgh zat, heel veel sterkte voor zijn vrouw, zoon, dochter en familie!
REGINA76
Geplaatst: 11-09-12 12:32
sterkte met het verlies van sven! heb nog voor hem gewerkt in zenderen! dit was hem niet gegund! een goede ruiter is te vroeg van ons heen gegaan!
ik wens zijn moeder annemiek en kinderen veel sterkte toe met dit plotselinge verlies van sven.
jeetje serieus? veeel te jong!!!!! en wat onverwachts! ik ken Sven als een erg sympatieke man, hij trainde altijd allerlei combinaties bij ons op de club omdat hij er direct naast woonde, en vond hem altijd erg vriendelijk en positief.
Rust zacht lieve Sven. Wat was je gedreven, in alles. Wat een passie had deze man! Helaas veelste vroeg van ons heengegaan.. Ik wens Annemiek, de kinderen, familie, nabestaanden, en zijn team heel veel sterkte toe met het dragen van dit grote verdriet.
Jeetje, schik hier toch wel van. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
tellom
Geplaatst: 11-09-12 15:00
Jeetje Sven, het blijft onvoorstelbaar om te horen en wens Annemiek en fam erg veel sterkte in deze periode. Ik geloof dat er meer is dan deze aardkloof en ik hoop dat je de rust vind die je zo goed kan gebruiken. Je zal in mijn gedachte altijd de krachtpatser blijven die ik ken in mijn periode toen ik Groom van je was en met je de wereld rond reed.
Echt verschrikkelijk nieuws! Twee weken geleden heb ik hem nog gezien bij de Rabobank Talentenplan dag. Heel raar.
Sterkte voor de familie!
inkiepinkie
Geplaatst: 11-09-12 15:31
Sprakeloos..... Veel sterkte voor Annemiek zijn kinderen en andere naasten en vrienden. Kan me echt niet voorstellen dat we hem niet meer op wedstrijden tegen komen!
Verschrikkelijk voor zn nabestaanden. Daarbij denk ik ook nog aan de negatieve berichten van de laatste tijd op zijn functioneren als bondscoach van de jeugd. Ik kan er niet over oordelen wat er juist of onjuist van is, maar dat maakt zijn overlijden nog extra wrang.
Voor al diegenen die hem liefhadden; veel sterkte gewenst!