Mijn merrie komt vrijdagochtend om 11.00. Ze is een Gribaldi x Rossini x Amor.
sfranken
Geplaatst: 03-09-12 15:21
Ow, ik krijg net een mail dat je zelf nog entreebewijzen moet kopen. Dat ga ik dus echt niet doen!! Dan maar geen fokadvies.
Feelsoproud
Geplaatst: 03-09-12 15:24
Das wel straf!! In mijn mail stond dat ik mijn adres moest doorgeven zodat ze een parkeerkaart kunnen opsturen,en dat je je een half uur tevoren moet aanmelden op het secretariaat.Over de entree staat er niets bij. Ik heb in principe wel kaarten via de BOKT-clinic,dus dat maakt niet uit.Maar je zou toch verwachten dat je gratis binnen mag als je voor zoiets geselecteerd bent!
Laatst bijgewerkt door Feelsoproud op 03-09-12 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik mail ze gelijk even daarover. Ik ga niet Uggs 2 uur op de trailer zetten, benzine en tijd eraan kwijt zijn, én zelf nog een entreekaart kopen waar ik verder niets mee doe, behalve dat halfuurtje fokadvies.
Ik ben niet uitgekozen maar 2 uur reizen en zelf kaarten kopen zou ik er ook niet voor doen, dan kun je net zo goed het kwpn een mail sturen, krijg je ook fokadvies terug.
Feelsoproud
Geplaatst: 03-09-12 21:30
Ze gaan geen paarden hebben voor hun fokadvies.
Ik heb ook besloten om enkel de clinic te rijden.De 2 combineren is eigenlijk niet mogelijk(dan kan ik niet losrijden voor de clinic)en als ik moet kiezen tss de twee... Voor de clinic krijgen we wél vrijkaarten dus dan is de keuze snel gemaakt. Inkom betalen voor dat fokadvies zou ik ook niet doen.
Belachelijk! Hoop dat niemand gaat, dan leren ze het misschien, slaat werkelijk nergens op.... Je hebt niet eeens iets aan je dag, want neem aan dat mensen niet hun paard daar hele dag op trailer zetten?! Of krijg je een stal
Nee, bij mij zou het puur gaan om het fokadvies en zou dan weer weggaan. Ga niet m'n paard 2 uur lang verzeulen, kaarten kopen voor mij en mijn chauffeur, een kwartier fokadvies krijgen, en dan weer 2 uur terug rijden. Ik hoef verder zelf niet naar het Horse Event en vind het verder ook niet leuk om te gaan kijken, zeker niet als m'n paard dan op mij moet wachten. Dus heb een mail gestuurd waarom ik me afmeld.
Ik begreep uit de mail dat je een entreebewijs krijgt voor degene die je mee neemt en dat je zelf gratis naar binnen kunt (of heb ik het verkeerd gelezen??)
Feelsoproud
Geplaatst: 04-09-12 21:35
Ik heb de mail ook gehad maar ik vind het vrij onduidelijk verwoord.Het lijkt inderdaad wel dat je zelf gratis binnen mag en je een entreebewijs krijgt voor een eventuele medereiziger,maar ik ben er niet zeker van.
Ik heb trouwens daarnet een mail gestuurd dat ik niet mee doe,misschien kunnen ze dan nog iemand anders contacteren.
Kunnen we misschien een topic maken op EH waarin de gegevens en een foto van de merrie's geplaatst worden met het gegeven hengstenadvies? Lijkt me erg intressant, ook voor andere bokkers.
fokfanaat
Geplaatst: 07-09-12 11:00
anneliesdj schreef:
Kunnen we misschien een topic maken op EH waarin de gegevens en een foto van de merrie's geplaatst worden met het gegeven hengstenadvies? Lijkt me erg intressant, ook voor andere bokkers.
ik ben er vandaag langs geweest ik vond het zeer intresant voor mijn merrue ik had aardig gelijk in de hengsten die ik had uit gekozen en hij heeft zelf er nog een bij gezegt die ik kon kijken was zekker zeer leerzaam