sarabande schreef:De column voor de Telegraaf moest weer vol dus toen maar weer Upido van stal gehaald.
Eerst zien dan geloven met Upido
Eerst even de bron lezen, daarna reageren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:sarabande schreef:De column voor de Telegraaf moest weer vol dus toen maar weer Upido van stal gehaald.
Eerst zien dan geloven met Upido
Eerst even de bron lezen, daarna reageren
sarabande schreef:Klopt had ik net gedaan het afgelopen jaar kwamen die berichten over Upido telkens daar vandaan.
Ik vind het jammer ze heeft zo geweldig gepresteerd in Londen, en nu begint dat gezwets over Upido weer. Misschien gaat het super, misschien ook niet. Maar laat dat dan zien in plaats van daar bijna een jaar over op te scheppen.
Goos_Horses schreef:jammer van de negatieve berichten.. de afgunst is weer groot!
Wens der heel veel succes en hoop dat ze er over 4 jaar weer bij is!
Vala schreef:Maar wie zijn wij om te denken dat we Upido moeten beoordelen?
Als ze hem te vroeg laat zien en hij is er nog niet klaar voor dan is er wat te zeiken en als ze hem langer thuis houdt is het ook niet goed. Kortom, het is eigenlijk nooit goed. Ook niet als ze er in een column vol trots over praat.
Vala schreef:Maar wie zijn wij om te denken dat we Upido moeten beoordelen?
Als ze hem te vroeg laat zien en hij is er nog niet klaar voor dan is er wat te zeiken en als ze hem langer thuis houdt is het ook niet goed. Kortom, het is eigenlijk nooit goed. Ook niet als ze er in een column vol trots over praat.
Marleenloveu schreef:Zou Anky niet stoppen??
sarabande schreef:Janine1990 schreef:Er is een tijd geweest? Ben dan wel erg benieuwd naar een voorbeeld van een stuk waarin Anky zegt dat ze met Upido naar de spelen gáát???
Ik zou zeggen ploeter de vele Anky nieuws berichten even door
Janine1990 schreef:Heb even gekeken, maar heb het nog niet kunnen vinden??
In elk bericht zegt ze 'als', dus ik heb echt geen flauw idee...??
sarabande schreef:Janine1990 schreef:Heb even gekeken, maar heb het nog niet kunnen vinden??
In elk bericht zegt ze 'als', dus ik heb echt geen flauw idee...??
Dat doe je snel over 2 jaar iedere week minstens een bericht.
Maar het is wel de kern van wat ik bedoel, dat als.
Ik gaf al aan schrijf erover nadat er gestart is met een nieuw paard en niet dat er eventueel gestart gaat worden.