Anky: “De draad weer opgepakt met Upido”

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:08

sarabande schreef:
De column voor de Telegraaf moest weer vol dus toen maar weer Upido van stal gehaald.
Eerst zien dan geloven met Upido

Eerst even de bron lezen, daarna reageren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:09

Wat is het toch ook een geweldig mens! :D :D *\o/*

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:13

Janine1990 schreef:
sarabande schreef:
De column voor de Telegraaf moest weer vol dus toen maar weer Upido van stal gehaald.
Eerst zien dan geloven met Upido

Eerst even de bron lezen, daarna reageren :D

Klopt had ik net gedaan het afgelopen jaar kwamen die berichten over Upido telkens daar vandaan.
Ik vind het jammer ze heeft zo geweldig gepresteerd in Londen, en nu begint dat gezwets over Upido weer. Misschien gaat het super, misschien ook niet. Maar laat dat dan zien in plaats van daar bijna een jaar over op te scheppen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:17

sarabande schreef:
Klopt had ik net gedaan het afgelopen jaar kwamen die berichten over Upido telkens daar vandaan.
Ik vind het jammer ze heeft zo geweldig gepresteerd in Londen, en nu begint dat gezwets over Upido weer. Misschien gaat het super, misschien ook niet. Maar laat dat dan zien in plaats van daar bijna een jaar over op te scheppen.

Achja, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken.

Persoonlijk vind ik het wel leuk om zoiets te horen, the spirit is alive bij Anky, en dat is me heel wat waard.

Vala

Re: Anky: “De draad weer opgepakt met Upido”

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:23

Geweldig dat ze nog steeds de spirit heeft en ik hoop echt dat ze het nog een keer gaat flikken!
En als er iemand niet opschept is het Anky wel, die heeft meer realisme in haar pink dan het gros hier op Bokt in de kop!

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:25

jammer van de negatieve berichten.. de afgunst is weer groot!

Wens der heel veel succes en hoop dat ze er over 4 jaar weer bij is!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:28

Goos_Horses schreef:
jammer van de negatieve berichten.. de afgunst is weer groot!

Wens der heel veel succes en hoop dat ze er over 4 jaar weer bij is!

Als je goed leest zit er geen afgunst bij, dat is zo gemakkelijk om iemand met een andere mening daarvan te betichten :O
Ik stel alleen dat ik een beetje teveel van hoe geweldig Upido is, gelezen heb en het daarom tijd vind worden dat dat in het openbaar te beoordelen is.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:32

Nou dat moment komt vanzelf een keer!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:35

Denk ook niet dat Anky zich iets zal aantrekken van mensen (want laat ik fair zijn, Sarabande is niet als enige deze mening toegedaan) die zeggen dat het tijd wordt om Upido in het echie te zien.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:40

Maar wie zijn wij om te denken dat we Upido moeten beoordelen?
Als ze hem te vroeg laat zien en hij is er nog niet klaar voor dan is er wat te zeiken en als ze hem langer thuis houdt is het ook niet goed. Kortom, het is eigenlijk nooit goed. Ook niet als ze er in een column vol trots over praat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:42

Vala schreef:
Als ze hem te vroeg laat zien en hij is er nog niet klaar voor dan is er wat te zeiken en als ze hem langer thuis houdt is het ook niet goed. Kortom, het is eigenlijk nooit goed. Ook niet als ze er in een column vol trots over praat.

Precies, hoge bomen vangen veel wind...
Maar als mensen dan ook nog dingen gaan verwachten, nadrukkelijk verwachten, dan denk ik toch dat die mensen zich ergens anders druk over moeten gaan maken. Over iets waar ze wel invloed op hebben.

Anky weet dat ze zo'n hoge boom is, of een kop boven het maaiveld... En ze kan er dondersgoed mee omgaan! Daar heb ik ook behoorlijk wat respect voor.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:33

Vala schreef:

Een sportman of vrouw gaat niet maandenlang vertellen hoe goed hij/zij is, die laat dat op het moment zien.

Epke wist wat hij ging doen maar was ook zo reeel om naderhand te zeggen dat die fenomenale prestatie van hem ook in de training 8 van de 10 keer lukte dus het kon fout gaan. Hij heeft niet een jaar lang opgeschept van op de OS ga ik HET doen.

Dat bedoel ik met het gezwets over Upido. Geen kwaad woord over Anky als sportvrouw, maar Upido op papier kennen we nu wel, nu maar eens in het echie. Maar ik vermoed dat Anky dat helemaal niet schrijft, dat past ook eigenlijk niet bij haar nuchterheid.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:15

Volgens mij heeft Anky in elk bericht over Upido gezegd dat ze er nog niet was ook al ging het goed en heeft ze ook nergens beweert dat hij mee ging naar de spelen, ze heeft duidelijk speling daarin aangegeven. Dat men het anders interpreteert ligt, lijkt mij, niet aan Anky of de berichtgeving van haar persoonlijk.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:50

O ja er is een tijd geweest dat in de stukken stond dat ze nog niet wisten of Upido of Sali mee zou gaan

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:53

Er is een tijd geweest? Ben dan wel erg benieuwd naar een voorbeeld van een stuk waarin Anky zegt dat ze met Upido naar de spelen gáát???

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:02

Zou Anky niet stoppen??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:09

Marleenloveu schreef:
Zou Anky niet stoppen??

Volgens mij was dat na de Spelen van 2008, ze heeft daar onder zo gigantisch veel druk gereden, dat ze even helemaal zat was van het wedstrijden rijden (ruim 12 jaar in een favorietenrol). Dit jaar was ze geen favoriet en kon ze met veel minder druk rijden. Ik kan me voorstellen dat rijden onder druk en hoge verwachtingen toch een stuk minder leuk is dan zonder die druk.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:17

Janine1990 schreef:
Er is een tijd geweest? Ben dan wel erg benieuwd naar een voorbeeld van een stuk waarin Anky zegt dat ze met Upido naar de spelen gáát???

Ik zou zeggen ploeter de vele Anky nieuws berichten even door

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:43

sarabande schreef:
Janine1990 schreef:

Ik zou zeggen ploeter de vele Anky nieuws berichten even door

Heb even gekeken, maar heb het nog niet kunnen vinden??
In elk bericht zegt ze 'als', dus ik heb echt geen flauw idee...??

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:49

Janine1990 schreef:

Dat doe je snel over 2 jaar iedere week minstens een bericht +:)+ .
Maar het is wel de kern van wat ik bedoel, dat als.
Ik gaf al aan schrijf erover nadat er gestart is met een nieuw paard en niet dat er eventueel gestart gaat worden.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:53

Denk je dat er geen speculaties komen als er niet naar buiten was gebracht dat ze toch bezig is met een ander paard?
Ze heeft zelf altijd een slag om de arm gehouden: 'als' 'we hopen' 'we verwachten, maar', dus ik begrijp niet waar de ophef om is. Zij heeft (in tegenstelling tot sommige mensen die wel hoog van de toren blazen in definitieve bewoordingen als 'wij gaan winnen' maar niets kunnen laten zien) voldoende bewezen in de vorm van vele titels en hoeft dat dus echt niet meer te doen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:56

sarabande schreef:
Janine1990 schreef:

Dat doe je snel over 2 jaar iedere week minstens een bericht +:)+ .
Maar het is wel de kern van wat ik bedoel, dat als.
Ik gaf al aan schrijf erover nadat er gestart is met een nieuw paard en niet dat er eventueel gestart gaat worden.

Ben al gestart na dat je schreef 'dat er een tijd is geweest' :)

Ik heb dat bericht niet goed gelezen en verkeerd geïnterpreteerd, ik vraag me namelijk af in welke tijd er dan berichten zijn geweest waarin Anky met zekerheid zei dat ze met Upido naar de Spelen zou. Die kan ik niet vinden. In elk bericht bouwt ze speling in in haar beweringen en doelen. Als ik ga, het liefst met Upido (bijvoorbeeld).

Wat mij betreft mag Anky schrijven wat ze wil, persoonlijk vind ik het interessant om alles te lezen, en denk ik niet dat het Anky kan schelen dat er mensen zijn die liever zien dat er pas geschreven wordt nadat er is gestart.

Overigens, twee jaar elke week een bericht, is zwaar overdreven. Maar ik neem aan dat je dat expres hebt geschreven.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 20:24

Sarabande, sorry, miss komt het door de hitte maar ik vind dat je ongelovelijk aan het zeuren bent hierover.