Colway schreef:Een paard is lelijk als het compleet uit verhouding is, dit is gewoon een mooie merrie. Rank ja, maar absoluut een mooie arabische show merrie
Ik hou totaal niet van fjorden en haflingers, toch kan ik ook wel zien wanneer een Fjord voor zijn ras mooi is
zeggen dat dit paard lelijk is, vindt ik dus een beetje flauw en misplaatst
Eens. Dit paard is absoluut niet lelijk, maar goed, als je niks van de verschillende bouwtypes afweet, dan kan je best zeggen dat een paard als deze lelijk vind. Maar naar de standaard van het ras is het gewoon een goed gebouwd paard. Je kan hoogstens zeggen dat je niet van die standaard houdt, en er dus niks mee hebt. Bovendien is dit nou eenmaal de manier van showen, en geloof me, de meeste hebben er flink lol in.
Bovendien is een Arabier helemaal niet hittepetitterig, de meeste zijn juist heel moedig en zullen eerder op iets engs af lopen om uit te vinden wat het is als andere rassen. Iets wat ik erg waardeer in mijn mixje, naast dat hij snel leert en heel erg gericht is op mij. Lief naar iedereen, maar er is maar 1 baas.
Deze denderen en showen door de ring en hebben er plezier in. De foto's die hier in het artikel staan zijn ERG ongelukkig genomen, maar neem van mij aan dat het een TOPMERRIE is, drachtig van Shangai EA (WH Justice). Ben benieuwd naar het resultaat.