Femke, wij hebben via de zaak het boek besteld, maar niets over gehoord?
Mabotje
Geplaatst: 28-08-12 13:11
Buiten dat het gewoon een heel mooi boek is waar je uit kunt leren, is het ook een mooi naslagwerk om nog eens even terug te kunnen kijken hoe iets ook weer precies zit, voor mij althans. Ik heb het boek vanaf het begin, had zelfs de digitale versie al maar wilde ook het boek. Heb het in één ruk uitgelezen en kijk regelmatig terug om dingen op te zoeken. Verder is mijn ervaring dat Femke altijd open staat voor vragen mocht je die hebben. Kortom: mooi boek van een goede fotografe en ik ben er heel blij mee!
Anoniem
Geplaatst: 28-08-12 13:16
@Daphne: Ik stuur je ff een pb.... *edit* Ik heb de bestelpagina voor de boekhandel direct even gecontroleerd, en daar bleek nogal wat fout te zitten na de laatste update. Ik weet niet hoe die fouten er zo plotseling in komen. Maar het menu en het formulier hebben blijkbaar niet meer gewerkt sinds de laatste update. Bij het invullen van het formulier gebeurde er daarna ook niets, je kreeg geen bevestiging en ging niet automatisch naar de bedankt pagina. Dus het formulier werd niet verzonden.
Dat heb ik nu gelijk opgelost... Maar bestellingen die in die periode zijn geplaatst zijn dus niet binnengekomen...
Hahaha, een stappen schema voor de perfecte zonnedans Nou, ik weet niet wat ik vandaag goed heb gedaan voor m'n shoots... Maar 't zonnedansje heeft gewerkt.
Ik heb de laatste weken steeds pech, iedere keer wanneer ik met de camera op pad wil moet ik minimaal 1 paraplu meenemen. Maar de dagen dat ik niet kan i.v.m. school of werk is het prachtig weer. Dat moet ik toch anders gaan aanpakken.